Barnevogn

Hadde simo(kombi) forrige gang men den var så stor og diger synes jeg. Vesla har brukt en som minner om tfk (bare litt større og kun i sportsvogn) og den var vi veldig fornøyd med. Så nå går vi for tfk med bag til prinsen. Den virker så liten og fin når man pakker den sammen og lett å trille. :)

Jeg sverger jo til simo, men ser de nye modellene ikke er like bra som de for 3 år siden... Jeg kjøpte min simo til nr 1 i 2009, og er glad jeg har den enda... Aner ikke hva jeg skulle kjøpt hvis ikke... På barnevognguiden.no kan du jo taste inn "kravene" (3/4 hjul, duo/kombi osv) så ser du hva du liker beste etterpå...

Jeg for min del ville nok heller kjøpt en god bruktvogn enn en ny som en ikke vet så mye om mtp pris da...

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

Jeg har en kombivogn fra da poden ble født, så skal ha den i bakhånd til turer i litt mer ulendt terreng, men den er liksom litt slarkete her og der så hadde vært gøy med noe nytt. Sikler litt på Bugaboo Buffalo - MEN jeg er usikker på om den er veldig lav, ser liksom litt slik ut på bilder? Hvis ikke havner vi nok på en Simo kombi eller en Emmaljunga Duo - Får reise og teste litt en dag! :)

Vi har kjøpt en Emmaljunga Mondial Duo og synes slett ikke den virker for tung. Den er jo stor, men jeg har god plass i bilen :)

Kjøpte forresten brukt på finn. Sparte nesten 5000 kr på det og vognen er som ny.

Barnas hus skal forresten ha "babykveld" onsdag 10.april. Da er mountain buggy urban jungle m/bag på tilbud til kr. 4999... :) Blir spennende å se hvilke andre tilbud de skal ha den kvelden :)

Back
Topp