Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når vi kjøpte vogn til storesøster kom vi over ett tilbud på babyshop...troooooor vi betalte 6000 (eller 5999 da) for Simo kombivogn med stelleveske
Har ikke sett etter det nå ettersom vi nå har vogn, men mulig det er noen sånne tilbud på babyshop e.l nå også
Simo er jo en tung vogn da, men har vært veldig fornøyd med vår...bagen brukte vi lenge og er veldig solidHar en lettere vogn med bag (av merket Creeps...trehjuling med liten bag som byttes ut med sittedel etterhvert) som er lettere å ta med seg da
![]()
Skjønner ikke at folk syns simo er så tung jeg. Jeg plages ikke av det hvertfall. Lurer på hva andre vogner er laget av.. hmm,..![]()
Det gjorde ikke jeg heller, bortsett fra i oppoverbakker. Men da plages jeg uten vogn og.![]()
Men det er jo en av de tyngste vognene på markede, så det er vell derfor det blir nevnt![]()
Har jo sett på merket emmaljunga,for de har utrulig mange flotte vogner, men igjen de er dyre :-/
men ønsker combi vogn, og 4 hjul. Vil ha lufthjul, og en vogn som er lett å slå sammen og får plass inni min lille Konebil
elles har jeg egentlig ikkje så mange kriterier![]()
Har jo sett på merket emmaljunga,for de har utrulig mange flotte vogner, men igjen de er dyre :-/
men ønsker combi vogn, og 4 hjul. Vil ha lufthjul, og en vogn som er lett å slå sammen og får plass inni min lille Konebil
elles har jeg egentlig ikkje så mange kriterier![]()
Skjønner ikke at folk syns simo er så tung jeg. Jeg plages ikke av det hvertfall. Lurer på hva andre vogner er laget av.. hmm,..![]()
Det gjorde ikke jeg heller, bortsett fra i oppoverbakker. Men da plages jeg uten vogn og.
Men det er jo en av de tyngste vognene på markede, så det er vell derfor det blir nevnt![]()