Barnevogn..

Mitos

Glad i forumet
Har noen tips om hvor en får kjøpt de rimeligste barnevognene? Har lyst på dumo/kombi, og helst ikke overstige 6000 / 7000 kr.
Har sett på finn, men syns ikke det er mange fine der, og vil helst ha en go og fin en til lille gull :-)

setter pris på alle tips :-)

hmm.. tenkte å si finn.no,syns jeg har sett mange fine der jeg.
Ellers har du jo Sverige,eller som noen nevnte: Tyskland.
Eller den siden jeg ikke husker hva heter.. Nederlandsk tror jeg.

Du får jo ny vogn for 6-7000. Så lenge d ikke er emmaljunga du vil ja, da må du til sverige for og få den prisen.

Hvilken type vogn ønsker du deg?

Hva slags kriterier har du da? :)

Når vi kjøpte vogn til storesøster kom vi over ett tilbud på babyshop...troooooor vi betalte 6000 (eller 5999 da :P ) for Simo kombivogn med stelleveske :) Har ikke sett etter det nå ettersom vi nå har vogn, men mulig det er noen sånne tilbud på babyshop e.l nå også :)
Simo er jo en tung vogn da, men har vært veldig fornøyd med vår...bagen brukte vi lenge og er veldig solid :) Har en lettere vogn med bag (av merket Creeps...trehjuling med liten bag som byttes ut med sittedel etterhvert) som er lettere å ta med seg da :)

Når vi kjøpte vogn til storesøster kom vi over ett tilbud på babyshop...troooooor vi betalte 6000 (eller 5999 da :P ) for Simo kombivogn med stelleveske :) Har ikke sett etter det nå ettersom vi nå har vogn, men mulig det er noen sånne tilbud på babyshop e.l nå også :)
Simo er jo en tung vogn da, men har vært veldig fornøyd med vår...bagen brukte vi lenge og er veldig solid :) Har en lettere vogn med bag (av merket Creeps...trehjuling med liten bag som byttes ut med sittedel etterhvert) som er lettere å ta med seg da :)

Skjønner ikke at folk syns simo er så tung jeg. Jeg plages ikke av det hvertfall. Lurer på hva andre vogner er laget av.. hmm,.. ;)

Skjønner ikke at folk syns simo er så tung jeg. Jeg plages ikke av det hvertfall. Lurer på hva andre vogner er laget av.. hmm,.. ;)

Det gjorde ikke jeg heller, bortsett fra i oppoverbakker. Men da plages jeg uten vogn og. :p
Men det er jo en av de tyngste vognene på markede, så det er vell derfor det blir nevnt :)

Har jo sett på merket emmaljunga,for de har utrulig mange flotte vogner, men igjen de er dyre :-/
men ønsker combi vogn, og 4 hjul. Vil ha lufthjul, og en vogn som er lett å slå sammen og får plass inni min lille Konebil :-p
elles har jeg egentlig ikkje så mange kriterier :-)

Har jo sett på merket emmaljunga,for de har utrulig mange flotte vogner, men igjen de er dyre :-/
men ønsker combi vogn, og 4 hjul. Vil ha lufthjul, og en vogn som er lett å slå sammen og får plass inni min lille Konebil :p
elles har jeg egentlig ikkje så mange kriterier :)

Ei her inne som har kjøpt vogn i sverige. Hun betalte litt over 7000 for vogna med stelleveske :) Emmaljunga vogn. Jeg kjøpte min brukt.
Emmaljunga vognene ligger jo svindyrt i brukt pris og, så om dere har rundt 7000 og bruke på vogn, og muligheten til og reise til sverige så hadde jeg gjort det på et blunk.

men ønsker combi vogn, og 4 hjul. Vil ha lufthjul, og en vogn som er lett å slå sammen og får plass inni min lille Konebil :p
elles har jeg egentlig ikkje så mange kriterier :)

Emmaljunga, brio happy , easywalker quatro, teutonia prestige, ville jeg sett på. :D

Vi kjøpte brio happy duo 2010-modell, pent brukt, for 3500 kr :) fornøyd med det! Veldig solid vogn

Synes Brio vognene har så små bager jeg.. Men nå har jeg ikke sett så nøye på en Brio vogn siden 2010 da :p
Men da var de både smale og korte i forhold til andre vogner jeg så på..

Ikke tung å trille, men tung å løfte inn i bil ;) Særlig når man er 153cm høy og kjører høy volvo ;) Trillinga gikk helt fint :)

Det gjorde ikke jeg heller, bortsett fra i oppoverbakker. Men da plages jeg uten vogn og. :p
Men det er jo en av de tyngste vognene på markede, så det er vell derfor det blir nevnt :)

Derfor jeg nevnte det ja :) Regna med at noen kom til å si at den er tung om ikke jeg gjorde det så da tenke jeg at jeg fikk nevne det ;)

Anbefaler Simo og dem kan du finne på kampanjer også :) Simo holder så bra at dem kan man også kjøpe brukt.
Syns ikke Simo er noe dårligere enn Emmaljunga f.eks. Har kombi nå og bøllefrøet i magen får en duo Simo (brukt) fra 2008 med stooor og god bag.

Back
Topp