Barnevogn!

Ingeri

Elsker forumet
jentene i juni13
Jeg vet det har vært flere barnevogn-tråder, men her kommer en til :)

Vi har nesten bestemt oss for hvilken vogn vi vil ha, og det er Emmaljunga city cross, med supreme bag :) Det står mellom den og Emmaljunga edge duo. Noen som har noen av disse vognene? Hva anbefaler dere? :)

Vi har emmaljunga edge duo:) er kjempe fornøyd med den:) vi valgte den fremfor city crossen fordi det er litt større bag også er det gummihjul. Vi har sportsunderstellet. den er nok tyngre og løfte ut og inn av bilen enn city crossen, men jeg for min del ville ikke byttet edgen mot noen annen vogn. er kjempe glad i den:) men det er jo smak og behag:) lykke til med valget:)

Vi har Emmaljunga Duo Edge. Vet ikke hva understellet heter, men det var det dyreste. Vi kjøpte vogna i 2005 og har brukt den MYE til to barn (to tidligere ekstreme vognbarn). Vogna er like fin nå, ikke en rustflekk og ikke en knirkelyd. Vi elsker vogna, men ville valgt noe lettere om jeg hadde bodd i en blokk feks.

Har ikke noen av de,men stor bag og gummihjul er gode kriterier ja :-)
Hvis vi skal ha ny vogn skal jeg gå for en duo/kombi,hva det nå heter som kan bli til sportsvogn. Vi kjøpte en brukt Simo vil bhg vogn og er veldig fornøyd med den.

Er bagen til city cross altfor liten liksom? Hvor lenge kan babyen bruke den til det blir for trangt?

Vi skal ha edge med classic understell. lufthjul er et must for meg, og jeg vil ha stoor bag. brukte bagen i 11mnd med de to minste. :)

Hvis du skal ha city cross hadde jeg heller kjøpt nitro/ozone og kjøpt vinterhjul til. Da får du på en måte to vogner i en, og til nesten samme pris.

Hva er forskjellen på lufthjul og ikke? Er de bedre å trille?

Har hatt Emma Edge duo til begge mine gutter og har vert storfornøyd med begge ! :D skal ha eij Emma city cross til gullet i magen :) bagen er mindre enn Edge duo men du kan bruke den til 6 mnd alderen på city cross og lenger om ungen er liten :) men når de er kommet til 6 mnd alderen så vill de jo opp å se uansett så da er det greit å bytte til sports delen uansett :)

Har hatt Emma Edge duo til begge mine gutter og har vert storfornøyd med begge ! :D skal ha eij Emma city cross til gullet i magen :) bagen er mindre enn Edge duo men du kan bruke den til 6 mnd alderen på city cross og lenger om ungen er liten :) men når de er kommet til 6 mnd alderen så vill de jo opp å se uansett så da er det greit å bytte til sports delen uansett :)

Hvordan er den å trille da i forhold til edge'en? Tenker da på hjulene, om det er luft eller ikke.

De andre hjulene Er faktisk og veldig gode;) ikke noe knirkete, og ikke så harde som på andre vogner;)

Back
Topp