Barnevogn :-)

• Trådstarter Trådstarter babymaker
  • Opprettet Opprettet
Den hadde vi og fortsatt har til gutten våres på 1,5 år :) SUPER fornøyd, selvom den er litt tung å få inn og ut av bilen... lett å slå sammen og kjempe fin fjæring (heter det det på vogner?), hvertfall lett å trille.
Denne gangen skal jeg kjøpe meg simo duo, bare for at jeg har lyst.

Den hadde vi og fortsatt har til gutten våres på 1,5 år :) SUPER fornøyd, selvom den er litt tung å få inn og ut av bilen... lett å slå sammen og kjempe fin fjæring (heter det det på vogner?), hvertfall lett å trille.
Denne gangen skal jeg kjøpe meg simo duo, bare for at jeg har lyst.
så bra å høre da :) jeg synes rød vogn er fint jeg :) jeg er litt usikker på hva det heter jeg. ei god venninne av meg og samboeren har denne vognen og vi har prøvd å trille denne så vi bestemte oss for å kjøpe en slik en :) simo er best :D

Spennende da. Hadde simo combi til eldste og simo duo til de to andre.. Veldig glad i simo vogner.

Hadde emaljunga edge duo til førstemann, veldig god vogn, men tung å ha inn og ut av bil. Har den vogna enda, men skal i tillegg ha mountain jungle buggy med bag. Regner med det er den som blir mest brukt de første mnd. Ei hærlig vogn som er enkel og legge sammen og lett og løfte!
Emmaljunga vogna kommer jeg nok til å bruke mere på kaldeste vinteren.

Hadde emaljunga edge duo til førstemann, veldig god vogn, men tung å ha inn og ut av bil. Har den vogna enda, men skal i tillegg ha mountain jungle buggy med bag. Regner med det er den som blir mest brukt de første mnd. Ei hærlig vogn som er enkel og legge sammen og lett og løfte!
Emmaljunga vogna kommer jeg nok til å bruke mere på kaldeste vinteren.
Okei :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Back
Topp