Barnevogn

Jeg har lyst til å kjøpe City cross i september, ny eller den gamle :)
Vi har en Edge Duo i Pink check fra 2009, edge er litt tung, og det ene hjulet sprakk her om dagen... 
Pink Check er kjempe fin, men tenker å kjøpe noe mere kjønnsnøytralt nå, kan jo være vi får en liten gutt denne gangen, selvom jeg tror vi får jente en gang til :)

Andre da?
Snakker forresten om Emmaljunga ;) for de som ikke skjønte det...

jeg må ha tvillingvogn egentlig, siden jenten min er rett over året når mini blir født.
har en edge duo også. synes den er tung, men det blir vel tyngre med tvillingvogn hehe.

tar gjerne imot tips om tvillingvogn. er helt blank og vet ikke ka noen merker heter!

har veldig lyst på en Emmaljunga , ikke helt sikker på hvilken modell enda men vi synes forest fargen (grønn) er veldig fin:) så vi får se, er jo en stund igjen enda :) 

Aner ikke, må ha søsken vogn ihvertfall.

vi har emmaljunga city cross 2010 modellen.kansje jeg kjøper en city bag til men har egentlig ikke behov siden den gamle er like fin :)

Har egentlig vogn, men etter å ha hatt den i 4 år nå, så begynner å bli litt lei. Har lyst på sånn som understellet kan brukes med både bilsete og vogn. Noen som vet hva det er? Er det maxi cosien sin tro?

vi kjøper ikke noe nytt, har jo alt fra Marielle.
Vi har en city cross fra emmaljunga med både bagdel og sportsdel som vi brukte fra ca 6 mnd.
også har vi en sånn en billig tralle utenom som er veldig greit å ha på kjøpesesnter, på flyturer osv.

marielle blir jo bare 2 år og 3 mnd når babyen blir født, men vil likevel ikkje kjøpe søskenvogn siden hun nesten aldri gidder å sitte i vogna uansett. allerede nå, liksom.

Jeg har en brio happy duo etter A i 07, den er brun så den er jo da kjønnsnøytral...men jeg syns den er fryktelig tung men jeg har ikke fått meg til å selge den da jeg kommer til å tape enorme summer på å selge den (iallefall nå SÅ lenge etter....selv om den har vært brukt utrolig pent samt lagret tørt de årene den har vært ubrukt) men samtidig, jeg har et alvorlig nakkeproblem og nå etter en arbeidsskade i fjor også et alvorlig ryggproblem....så tung vogn kan gjerne bli dyrt på den måten også? Jeg får trene i dobbelt tempo og bli sånn muskelmamma emoticon

forøvrig, på den vognen er det sånne "offroad-hjul" for det skulle pappaen til A på død og liv ha :P kanskje den blir lettere å trille om jeg kjøper andre hjul uten offroadmønster i? for...den er jo genial den vognen med at den blir så pitteliten når jeg legger den sammen, samt at håndtaket kan dras ut så det passer til sånne ekstremt høye mennesker som meg og pappaen til den i magen... 

den så jo genial ut! du får sette ut en kontaktannonse for å finne tak i noen som har en som du kan prøvekjøre emoticon

Blir nok å bruke bagvognen etter tassen, en Basson Parma. Den er ganske stor og klumpete når den er sammenslått, så må ha en liten sak til å ha i bilen. Tenkte på en å bare feste bilsetet på.

Jeg skal ha en simo vogn i sort eller brun. Har ikke bestemt om jeg vil ha ny eller brukt. Lureste for min del er vel å kjøpe en brukt for jeg har nemlig tenkt å ha to vogner. Jeg vil ha en liten og nett shoppingvogn også :) en liten alla brio eller bugaboo eller lignende. 

Ja noen mener kanskje det er galskap, men jeg er i overkant gla i vogner. Til sønnen min hadde jeg tilsammen 7 vogner før han sluttet med det. Alle solgte jeg med god fortjeneste for jeg kjøpte somregel vognene på salg ;) 

Vi har en grønn og svart emmaljunga etter store bror, kommer til å bruke den :)

jeg har lyst på bugaboo. Kjøpte ny til andremann, men solgte den i høst, da vi egentlig hadde bestemt oss for å ikke få flere barn. angrer på det nå, for var kjempe glad i den vogna.

har lyst på bugaboo camelon. Noen som vet hvordan den er til et "vinterbarn" synes den ser litt mer ut som sommer vogn.   =)

Back
Topp