Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
er det noen som har vogner de vil anbefale?
jeg er førstegangs gravid og vet ikke hvilken jeg skal kjøpe.
er ikke sikker om jeg vil ha kombi eller duo enda, men det kan vi komme tilbake til.
Me har ei simo kombi vogn etter førstemann som me er kjempe fornøyd med:-) Vogna er romslig og solid, og ikkje minst god å trille!.. Da me kjøpte denne vogna sto det mellom simo eller emmaljunga.. Store og gode vogner begge to:-)
Har bestilt Emmaljunga City Cross =) Skal hente den om 2 uker =)
Har ingen erfaring med den selv. Men etter det jeg har forstått er den lett, lett å kjøre, fiiin og praktisk =)
Jeg har valgt emmljunga city cross, og alle steder hvor jeg eser om den er det bare positivt å si om den!
Var også innom mange barnebutikker og alle anbefalte meg den!
Lett, liten, men stor, praktiske løsninger, kan klappes sammen med bag/sitedel på +++
Bla maxicosi bilsetene kan man også klapse på med en adapter.
Simo combi er en veldig god vogn som jeg har bare gode erfaringer med :)
en veldig bra vogn hvis man bruker vogn mye å tar buss, går i butikken osv :)
Denne gangen valgte vi emmaljunga mondial duo combi, lyst å prøve noe nytt, men trur denne vogna duger veldig bra til det samme :)
Hvis du kommer til å bruke vogna mye vil jeg anbefale en stor og solid vogn ihvertfall, så den tåler å bli herja med =)
Jeg har vært veldig fornøyd med Bugaboo Cameleon. Stor og romslig bag. Lett vogn med svinghjul foran. Du kan bytte og ha de store hjulene foran i ulendt terreng (dette kan du bytte på mens du er på tur og bagen er på). Du kan ha både bag og sportsdel (det er samme ramma) vendt både mot eller fra deg. Håndtaket er regulerbart. Du kan kjøpe adaptere til maxi cosi setet. Jeg syntes det var litt vanskelig å komme til handlebagen da bagen var på og savnet noen lommer i bagen til nøkler o.l. Også er sportdelen litt liten, men Elsa har ikke hatt noe interesse av vogn i det siste, så det har ikke vært så nøye. Ellers storfornøyd!
Skal kjøpe søskenbrett til vogna nå, og kanskje nye trekk, det siste kun for gøy.