Barnevogn

LittleMy

Betatt av forumet
Har dere tenkt/kjøpt vogn? hvilket merke har dere eller tenker dere å kjøpe? og hvorfor?

Jeg har selv falt ned på Brio Go. Med både bag og sportsdel. Har noen av dere erfaringer med denne vognen? Har veldig lyst å ha svingbare hjul foran da dette er vesentlig mye lettere å håntere innendørs. Samtidig vil jeg har størst mulige hjul foran slik at vi også kan trille på grusveier. Har også sansen for sammenleggingen av vognen med sportsdelen. Den bli rimelig liten og kompakt. Det er lett å skifte mellom bagen og sportsdelen og med en liten adapter, kan jeg også bruke MaxiCosi sitt bilsete på understellet.

Jeg har Emmaljunga edge duo, elsker den. Vi må jo ha søskenvogn så har ikke tenkt så mye på det enda, har sett meg ut ei vogn som jeg regner med vi skal ha da. Vi hadde først TFK Joggster Twist, men vesla ville ikke ligge i den, og det var tre hjul så det var grusomt på grusvei der det var litt større steiner, i tillegg var det bare å glemme når det var litt snø og slaps. Emmaljunga derimot hadde stor fn bag som vesla storkosa seg i.. fra å skrike som bare det i vogn til å elske å være i vogn var rett og slett himmelrike. Sportsdelen på Emmaljunga er også kjempe digg. Bagen hadde og forresten en liten klaff som man kunne sette opp så ungen satt litt mer når den ble litt større, men ikke stor nok for å sitte i sportsdelen. Abselutt å anbefale. vi skal aldri ha tre hjul igjen.. sikkert kjekt om man bor i by da...

Har Emmaljunga City cross. Knallgod vogn som er lett og løfte, lett og trille både i snø, slaps og i skogen. 
Litt liten plass i City Bag'en hvis man får en lang baby kanskje..

vi har emmaljunga city cross etter den kommende storebror :D d er ei kjempe bra vogn.  kunne ikke hatt noen andre. 

Har sett på Quinny speedi..trooor jeg det var, og ABC Design Cobra.. 

Bor i blokkleilighet og trenger en lett vogn som er enkel å dra med seg opp og ned trapper! (Heis er jo en fin ting, for de som har det..)

Tips tas i mot med takk, hvis noen har det, men ønsker IKKE å betale skjorta for vogna.. Får grøssninger av venninner som har kjøpt vogner til 10.000,-!!!!!

Ja, så er jeg en liten gnier da :P

Jeg trodde jeg hadde funnet vogna jeg ville ha, meeeeen neida!
Er så mye å velge mellom og mye er veldig dyrt også ... 

Kanskje det blir Simo vogn .. 
Kommer ikke til å kjøpe vogn riktig enda, tror jeg venter til mai/juni :)

Vi har bestemt oss for emmaljunga edge duo med sportsunderstell.
Har bare hørt positivt om den, å ei veninne av meg hadde en slik
å den var kjempe god å trille med, på all slags føre :)

Vi skal ha simo. For meg og kjæresten var det viktig med fire lufthjul. Og jeg liker den klassiske looken til simo. Og har sammenliknet litt størrelser, tyngde, og utstyr... Og valgt simo duo, siden vi trenger god plass til skinnpose og barn i bagdelen på vintern. Den er også en " traktor" som kommer frem overalt, selv på sørpeføre! Jeg har vurdert å kjøpe i danmark, nå som den norske krona er spesielt sterk. Mer enn 2000kr å spare. Kjenner noen som fikser frakt.

Tfk emoticon

vi har simo kombi fra storebror... meneh... så kom jeg over et tilbud og da ble det ny vogn også...

en brio sing :)

lett og grei, så den blir liggende i bilen og så kan simoen være her - blir mye soving ute så da er det kjekt at en vogn bare står i gangen :)

Jeg har heller ikke klart å bestemme meg ennå. Var innom babycomfor og fikk brosjyre på Emmaljunga. Fikk annbefalt å bestille før påske om vi skulle ha vogna til juli/august! Emmaljunga fabrikken er stengt hele sommeren i Sverige pluss vanlig leveringstid.

litjejenta skrev:
Vi har bestemt oss for emmaljunga edge duo med sportsunderstell.
Har bare hørt positivt om den, å ei veninne av meg hadde en slik
å den var kjempe god å trille med, på all slags føre :)

Hadde den til nr.1, men etter 7 mnd var alle hjullagrene ødelagt og understellet ble skjevt ... 
Tør ikke satse på den igjen selv om vogna var en DRØM de mnd jeg hadde - februar til juni :)

Har en 7 år gammel emmaljunga edge duo fra første mann,som begynner å bli skakk etter mye løfting, så i dag var jeg og titta på city crossen så det blir nok en sånn da den er så mye lettere å løfte og trille. Kan ha edge duoen i reserve.

Ønsker meg en Emmaljunga Edge duo combi :) Blir å bestille den før påske! Gledings!

Har Emmaljunga edge duo med bag og sportsdel som jeg fortsatt bruker på snuppa. Skal ha denne til nestemann også. Er en fantastisk vogn som er utrolig stødig på all slags føre. Kan gå turer midt på vinteren uten problem, og skogsturer med veldig ulent terreng uten problem. Elsker den!

Vi har Simo Duo, var veldig fornøyd med den når vi brukte den til storesøster. Har ikke hatt noen problemer med den, og vi kommer frem over alt. Men vogn er jo smak og behag. Så håper alle finner sin favoritt :)

Back
Topp