Barnevogn

mamma123

Flørter med forumet
Jeg har hatt simovogn tidligere og vært veldig fornøyd med det. Men jeg har solgt vognen til minstejenta og skal kjøpe ny. Har sett litt på emmaljunga vogner syns de er fine.

Hvilken vogn skal du ha?trenger litt tips:)

Jeg har en Emmaljunga Mondial Duo som jeg hadde til storebror, og som han forsåvidt bruker enda til og fra barnehagen. Den er enda fin og veldig god så blir nok til at jeg finner frem bagdelen igjen og bruker den.

Jeg kan virkelig anbefale Emmaljunga ihvertfall. Gode og solide vogner.

Vi har emmaljunga nitro city som vi er kjempefornøyde med, kommer til å bruke den på nestemann også! Liker den kjempegodt da den er god å trille, enkel å svinge med en hånd, og den er kjempelett. Det er greit når man må ha den inn og ut av bilen.

Har en emmaljunga city cross fra førstemann, så blir nok å bruke den!
Har veeeldig lyst til å kjøpe nitro city da, men... Har jo ei god vogn, så det blir vel bare hvis vi plutselig skulle få masse penger extra!:P

Vi har en emmaljunga duo combi eller noe sånn. Usikker :P
Men vi ELSKER den, og skal ikke ha ny.
Vi kjøpte den brukt på høsten 08, og da var den ett år gammel.

Vi kommer til å bruke den sorte Simovogna til lillemor.
Den er fortsatt like fin., og blir det en liten gutt bytter vi bare det røde innertrekket i bagdelen.

Syns det e så utrolig vanskelig å finne ut kordan vogn vi skal ha.. Vi har ganske lite bagasjerom så vi trenger en vogn som ikke tar så stor plass, nån som har gode tips?? =)

Lurer også på om vi ska ha vogn med fire store hjul, eller to små,svingbare fårran. Tenker at det blir vanskelig å trille i slapsevær med små hjul fårran.. Nån erfaringa dær?

Har Emmaljunga City Cross fra lillegutt og er super fornøyd. Liten og lett, tar ikke stor plass i bilen og mer enn nok plass i bagen. Men vi må nok ha en tvillingvogn, eller en vogn til. Vet ikke helt hvordan vi løser vognproblemet ennå...

Tror det blir mountain buggy +one.
/ #
/en/buggies/double/plus-one/173
Hvis ikke så har jeg sett på både emmaljunga edge duo og tfk joggster twist.

Med førstemann hadde vi Emmaljunga Egde Duo, som eg var veldig førnøyd med. Men tror vi kommer til å investere i ny vogn denne gangen, har sett på en som heter ABC Design Cobra =)

Her skal det kjøpes Emmaljunga! Enten Edgen eller Mondialen! Har begynt å helle litt mer på edgen, liker at kalosjen har en ekstra flipp...

De har fått inn special edition - nautic grey på butikken her nå! Spørs om det ikke blir tidlig kjøp av vogn.......

Jeg skal ha simo vogn:) Den er lett å trille, er stor, kan brukes som bhg vogn senere, vi har så mye slaps og snø her at jeg må ha den for å komme meg fram på vinteren.

Ingen over ingen ved siden av synes nå jeg da

kjøpte en simon vogn her for en liten uke siden... den var på salg for 4000 så då kjøpte vi like greit den. eg vil ha en vogn med 4 store hjul pga snø å sånt så då passer denne perfekt for oss

Vi hadde urban jungel sist, knall fornøyd. Så blir lik denne gang :)

Jeg har teutoina S3 som er brun etter jenta mi,hadde først emmaljunga edge dou,men jeg syntes det var en skikklig dritt vogn og solgte den. 

Om jeg skal ha en 4 hjuling så vil jeg ha en basson vogn,fo den er litt enklere og løfte inn og ut av bilen,veier litt mye mindre enn emmaljunga og simo.. Selv om det er pene vogner,men for tunge for meg :)

Vi brukte emmaljunga nitro city til lillegutt, den har to svingbare hjul foran. Brukte den hele vinteren gjennom uten problemer, den eneste gangen det var tungt var da jeg prøvde meg på en tur i 20 cm nysnø uten at det var brøytet.. Men da var det også problemer for de som trillet med simovogna si!

Den blir forholdsvis liten når man slår den sammen, har du liten plass i bagasjerommet ville jeg tatt med meg bilen og prøvd vognene i bagasjerommet.

Har samme vogna vi også og er veldig fornøyd, men får også samme problemet med 2 små som begge behøver å sitte i vogn.
Vet ikke helt hvordan vi løser det her heller.

Nekinna skrev:
Har Emmaljunga City Cross fra lillegutt og er super fornøyd. Liten og lett, tar ikke stor plass i bilen og mer enn nok plass i bagen. Men vi må nok ha en tvillingvogn, eller en vogn til. Vet ikke helt hvordan vi løser vognproblemet ennå...

Vi har en Creeps vogn etter lillegutt (som ikke er så liten lenger). Men var aldri helt fornøyd med den... Så er litt usikker på hva vi gjør nå. Vet ikke helt om vi kan ta oss råd til ny vogn. Den vi har går jo å bruke, selv om den ikke er helt optimal... Får se hva vi gjør..

Men titter litt på finn.no iblant... Kan jo hende det dukker opp en billig og brukbar vogn :)

Er det noen som forresten har noen erfaring med Casualplay?? 
(har nemlig tittet på en Casualplay-vogn på finn...)

Vi har simo vogn fra lillesnuppa.. 
tror nok vi kommer til å bruke den nå også .. på de veiene vi har her, og når snøen kommer osv, er det greit med den vognen. 
Den veier litt, men fikk den inn i en BMW sedan når snuppa var lita. Måtte ta av hjula, og demontere den helt, men det gikk bra. 
Nå har vi stasjonsvogn, så tror det er litt enklere nå   

Back
Topp