barnevogn.....

Nrtopåvei skrev:
Her blir det TFK Joggster Twist

Vi har simo kombi og veldig fornøyd med den. Den er litt tungt å få inn og ut av bil, men tar det som trening  Det er ei lun og god vogn med god plass. Du får også kjøpt en del bra ekstra utstyr. Jeg elsker vind/solskjermen di har. Gull om vinteren når det er kaldt og blåser snø. Også er det veldig god vuggu funksjon på den! Gleder meg til å ta den ibruk igjen

Har simo kombi, babyjogger city mini og skal kjøpe søskenvogn; tror det blir tfk twinner twist duo!

ååå så flott at du stilte det spørsmålet for det har jeg observert også. Ungen ligger jo kjempe langt nede. Synes det ser tungt og vondt ut å legge ungen. Samtidig får de emmaljunga vognene sånn rar pose bak ved kalesjen når man setter på sportsunderstellet. 

Vi har kjøpt barnevogn og denne gangen ble det Teutonia Mistral S i mørk brun:) Den er såå fin! :)

ååh så bra da=) var idag og la av simo kombi duo (blir helt forvirret av alle navnene, hehe) er bare 15 uker på vei så enda litt vel tidlig men fikk den på tilbud hvis jeg køpte den nå. Tror jeg kommer til å bli fornøyd=)

gull_ungen_min skrev:
ååå så flott at du stilte det spørsmålet for det har jeg observert også. Ungen ligger jo kjempe langt nede. Synes det ser tungt og vondt ut å legge ungen. Samtidig får de emmaljunga vognene sånn rar pose bak ved kalesjen når man setter på sportsunderstellet. 

Kjenner meg litt lost i barnevognjungelen! emoticon  Skal prøvetrilla litt, så sjå. Dei er jo veldig populære, så kan vel ikkhe vera heilt ille? Men mistenker at dei vert for lave for oss

vi har kjøpt en vogn allerede... hmm.. hva het den igjen da.. bugaboo.. det er den eneste samt en briovogn go eller noe i den duren der som vi får inn i bilen med tre barn, stor hund i bur...
kjøpte bugaboo da et vennepar skulle selge denne billig nå for litt siden.. skal ha den som bagvogn.. og mulig vi kjøper en annen som sportsvogn... selv om det er sportsdel på den og..

hadde easywalker sky til nr 2 og var kjempefornøyd.. men nå må den selges.. vi får den ikke inn i bilen.. :( men det er med tungt hjerte.. :(

Vi har Emmaljunga City Cross etter storebror, så kjøper vi ei søskenvogn (vet ikke hvilken type) som kan brukes til begge :)

PTIngvild skrev:
Er jo ganske tidlig ennå, men vi har bestemt oss for TFK Twinner Twist Duo. Den er rådyr i butikken i Norge, men bestiller fra Tyskland til halve prisen.
Dessuten er det den tvilingvognen som tar minst plass når den slås sammen, så da slipper vi å kjøpe ny bil:)

Akkurat samme som dere. Digger den vogna men kommer til å bestille fra http://www.kiddies24.de/shop/en/:::0.html

Hørt fra flere at det er en grei side å bestille fra pluss man slipper tysk moms eller noe så det blir nesten halv pris i forhold til norge.

Back
Topp