barnevogn.....

frk k

Flørter med forumet
Begynt å tenke på hvordan vogn dere skal ha?
Har sånn smått begynt å se og lese litt om barnevogner, mer jeg leser og vurderer mer usikker blir jeg på hva jeg skal velge.
Noen som har bestemt seg allerede?

Hei

Jeg har fått dilla på den der Emmaljunga Emonda duo eller hva den nå het...
Den i creme farge... men har ikke kjøpt enda..

emmaljunga edge duo combi? ;)
Har også sett litt på den, men ble veldig usikker da jeg leste at dn var veldig tung
men fant mest omtale om den i 2009 og det var det eneste negative... så regner med at den kanskje er blitt lettere

Vi har kjøpt Brio sin happy duo vogn=) Svart fra topp til tå=) Veldig fornøyd med den sålangt. mht vekt, styring,plass og utseende!

Er jo ganske tidlig ennå, men vi har bestemt oss for TFK Twinner Twist Duo. Den er rådyr i butikken i Norge, men bestiller fra Tyskland til halve prisen.
Dessuten er det den tvilingvognen som tar minst plass når den slås sammen, så da slipper vi å kjøpe ny bil:)

Emmaljunga City Cross! Kan anbefales på det sterkeste! :D Den har ALT! :D

fine vogner  dette blir ikke lett
 men er ikke den emmaljunga city cross vogna bare fra 6 mnd til 3+ ?

Det einaste eg har tenkt til no er ei med 4 hjul, og helst ei med litt store, gode luftfylte dekk

Spm til alle de som har emmaljunga vogner:

Liker designet, men er dei ikkje frykteleg lave? Korleis er det å ta ungen utav og oppi? ser for meg vond rygg kvar gong eg ser dei.

Her er det fare for at det blir den vi har gitt:-) Den er like fin som ny, og jeg kan antakeligvis ikke forsvare å ha enda en bagvogn i hus. Vi har en babyjogger city elite, som er verdens beste vogn å trille, så jeg er ikke helt sikker på om jeg ville bli like fornøyd med noen annen vogn.. Jeg ønsker meg jo egentlig en Bugaboo, men den er jo så lav at jeg er redd det vil se ut som min, nesten to meter lange, kjære er ute og triller dukkevogn når han skal ut på tur.. Vi får se hva fremtiden bringer.. Men det er gøy med vogn, og unektelig mye fint der ute i jungelen!

Vi har bestilt easywalker vogn:) Har lest kjempe mye positivt om den, og ble ganske så forelsket i den på butikken:)

Vi har en Emmaljunga City Cross, og skal bare kjøpe en ny City Bag til.

Elsker den vogna, og har brukt den supermye til jenta vår! Den er perfekt for oss!

Y_lill skrev:
Det einaste eg har tenkt til no er ei med 4 hjul, og helst ei med litt store, gode luftfylte dekk

Spm til alle de som har emmaljunga vogner:

Liker designet, men er dei ikkje frykteleg lave? Korleis er det å ta ungen utav og oppi? ser for meg vond rygg kvar gong eg ser dei.

Jeg hadde Emmaljunga Mondial og tenkte aldri over at den var lav. Jeg er riktignok bare 160 høy, men min kjære på 195 har aldri klaget eller bemerket det. Har kun vært borti en barnevogn jeg synes var veldig lav og det var Bugaboo.

Det har vi også kjøpt, helt identisk :) Jeg liker Brio. Den er solid, ikke så stor, ren og pen, gode hjul :)

Minni skrev:
Emmaljunga City Cross! Kan anbefales på det sterkeste! :D Den har ALT! :D

Sign!:D

Har planer om Emmaljungavogn : ) Men klarer ikke å bestemme meg for om det blir City Cross eller Edge Duo. City Cross'en er vel lettere å trille/løfte osv?

ingen som har kjøpt eller tenkt å kjøpe simo kombivogn? herregud så vnaskelig det er å skal velge vogn. har liskom ikke peiling=) men har hørt veldig mye positivt om simo sine vogner.

tineognurket skrev:
Har planer om Emmaljungavogn : ) Men klarer ikke å bestemme meg for om det blir City Cross eller Edge Duo. City Cross'en er vel lettere å trille/løfte osv?

City Crossen er den letteste, ja :-)

mp86 skrev:
ingen som har kjøpt eller tenkt å kjøpe simo kombivogn? herregud så vnaskelig det er å skal velge vogn. har liskom ikke peiling=) men har hørt veldig mye positivt om simo sine vogner.

Har hørt mye positivt om Simo jeg og, eneste er at den er tung og stor.

Vi har en City Cross kombivariant fra før, og har bestilt en Baby Jogger City Select med søskensete.

Back
Topp