Barnevogn

brasil

Flørter med forumet
Noen som såg på tv2.hjelper deg?og testing av barnevogn?
Babuland har eg aldri hørt om...men den som kom på andre plasss har eg tenkt litt på

ja jeg så på det. har ikke hørt om det merket jeg heller. så simo duo ikke kom så værst ut. enste var vel klem fare, men får følge godt med. jeg har kjøpt simo duo.

anbefaller dere å kjøpe emmaljunga, har en selv kanon god vogn kom på andre plass emmaljunga smart duo.

Hmm, ikke lett dette. Men blir vel en simo duo eller emmaljunga på oss og tenker eg.
Men må ha noe som eg får lett inn og ut av bilen, har ikke sånn kjempe stor bil nemlig, og kan ikke mase på sambo hele tiden heller.[:)]
Men var jo mange merker de ikke hadde med på testen heller..
Men emmaljunga eler simo duo tenker eg, står mellom de to. (tror eg)[:D]

ORIGINAL: Hormonella Olsen

Den jeg har siklet på var ikke MED engang[&:]

hvilken vogn har du da[:)]?

tar di testen litt med en klype salt også...ikke at jeg kommer til å kjøpe brio happy,men den brio vogna jeg har er jeg veldig fornøyd med.

emmaljunga kom best ut på akuratt den modellen.

å simo er jo en klassisk god vogn som har eksistert i gud hvor lenge.har aldrig hørt om noen som har klemt seg på deg jeg[8|]

ulykker kan vi ikke forutse uansett,men greit å ta noen forhåndregler så klart![:)]

står forsatt like blank på mitt valg av søsken vogn![:@]

Eg tenker på ein emmaljunga duo edge ...men dei er så dyre....vil helst ikkje kjøpe ein som er brukt, fordi då er det jo ein del slitasje...men det spørs kor lenge den er brukt då....

jeg så testen i går, og var kjempe skuffet, trodde testen skulle være litt mer omfattende, og den vogna som ble vinneren, så jo for det første ikke fin ut (i mine øyne) di smø hjulene så veldig upraktiske ut, det samme me håndtakene! nei rett og slett en dårlig test!

både Simo og emmaljunga har jo vært gode vogner med mye positiv omtale, så syns ikke denne testens kal gå i hode på oss!

selv skal jeg ha emmaljunga! store og gode og veldig praktiske! :)

Back
Topp