Barnevogn ?

Har Emmaljunga city cross 2011modell i imitert skinn. Betalte 5700kr for vogna og 500-600kr for fottrekket. Samlet kostet vogna 6200-6300kr. Regntrekk følger med når en kjøper vogna.

Er relativ fornøyd med vogna, men skulle ønske det var lufthjul i stedenfor de plastikhjulene som er på. Skulle og ønske at det gikk an å vippe bumperbaren til siden. Hadde vært mye lettere når en bruker pose i vogna.

Jeg har en 2003 Simo kombi vogn- god plass, stødig og romslig. Kjøpt brukt på finn for 800 kr. Vogna brukes pr i dag som sovevogn i barnehagen.

Har også en 2007 Quinny Freestyle. Lettvin og grei vogn som også kan brukes med bilbarnestol ( Besafe el maxicosi) Eneste minuset med vogna er at man ikke kan henge noe på styret, for da velter den lett... Vogna ble kjøpt brukt på finn for 700 kr. Bytrille

Har en gammel simo 123 trille og. Brukes som sovevogn hos besteforeldre. Kjøpte den for 30 kr på et loppemaked. ( men den var veldig pen, og kune glatt solgt den igjen for 300 kr tror jeg.)

JEg har en simokombi vogn.
Vi kjøpte den på salg til 7000 kr.

Dem er veldig god å trille, god plass i bagen og en veldig "tett".

Den er stor og tung synes jeg!
Men det positive veier opp for det negative!

har ikke bilde men har en emmaljunga smart duo kombi. Den er lett og veldig god og kjøre. Kjøpte den brukt for 3000 kr men den var lite brukt da jeg fikk den. Har vært kjempefornøyd!!

Vi har fire forskjellige vogner:
-Simo kombi
-Simo duo
Husker aldri hvem av vognene som er hvem, hvem som har bag og sportsvogndel i ett og hvem som har to forskjellige baser?
Er uansett veldig fornøyd med Simo! Liker store robuste vogner, behagelige og trille og god plass til barn og oppbevaring. Samtidig syntes jeg de er fine og se på[:)] Eneste minus er at de er litt tunge, men som nevnt ovenfor veier det positive opp for det negative.

-ActaGraco trille (som du kan sette ActaGraco bilbarne sete fast i)
Kjøpte denne mest for at bilbarnesetet kan settes oppi, og brukes som trille uten at man trenger å ta barnet ut av setet. Kostet vel ca en 1000 lapp. Syntes den er upraktisk å trille ute, hjula går lissom alle veier og låser seg lett, men duger fint til en liten tur innom butikk eller kjøpesenter. Heller ikke særlig god å bruke som sportstrille da sønnen min på snart to har lett tendens til å skli ned i vognen, han sitter ikke særlig godt i den.

-Troller søskentrille, tre hjul
Har akkurat kjøpt denne brukt, så har ikke noe erfaring med denne. Men ser ut til å ha god plass, lett å kjøre og praktisk ikke minst med to små!

Emmaljunga Nitro, både singel og dobbel [:D]
En 4me trille
Simo 124
Simo kombi
Simo Reisetrile

Fornøyd med alle [:)]

Back
Topp