Barnevogn

Alsinka

Flørter med forumet
Huff og huff....
Hva skal vi gjøre? Kjøpte en brukt barnevogn som var tung og elendig til eldste, den solgte vi når hun var "ferdig" med den... Og nå venter vi en ny (gutt sies det) i juni.
Har vel bestemt meg sånn smått for en Emmaljunga av noe slag, men så spørs det da: Kjøpe nytt eller brukt? Og der kommer dere inn, hva gjorde dere? regner med at dette er vårt siste barn, skulle ønske vi kjøpte nytt med første, hehe...

Ikke så mange barnevogner å få kjøpt brukt her i området, og vet da søren om jeg tør kjøpe en som er usett, bare sett på bilder over nettet! Fant en Emmaljunga her i byen til 6500,-. Men syns kanskje det var litt dyrt, Emmaljunga Mondial Leahterette tror jeg det var... Lys av farge...

Noen som har råd og erfaringer?

Nettopp kjøpt ei brukt emmaljunga edge duo til 4600,- VELDIG pent brukt... Prøvd den på den yngste her 2 1/2 år og er så langt storfornøyd...
Ville ikke kjøpt nytt når man ikke vet hvor mange barn man skal ha... Kjeedelig å kjøpe helt nyy vogn hvis man ikke skal ha fler...
Vil råde deg til å følge med på finn.no eller finn den vogna du vil ha og trål nettet for å se etter tilbud...

Lykke til =)

Back
Topp