barnevogn?

Sandy 86

Første møte med forumet
noen som har en spesiell barnevogn å anbefale? hvor lønner det seg å kjøpe?

Vi har kjøpt brio men tror de aller fleste er lika bra [;)]

Vi har kjøpt Basson roma duo kombi vogn, har noen venninner som har den vogna, de er kjempefornøyd med den..
Så det gjenstår å se da om vi liker den...

Jeg har kjøpt brukt. var på finn.no. Fant en veldig fin med alt av utstyr stelleveske, regn og mygg trekk. sovepose full pakke og fikk den for 1500,. Brukt av et barn før. Hadde i allefall prøvd å se etter. mange som skal selge til nesten full pris også da så jeg kan ha vært heldig. Lykke til med kjøp av vogn.[;)]

Har hørt mange som anbefaler Basson ja.. Vant de ikke vogntesten i Foreldre og barn? eller var det Gravid?
Selv har jeg Emaljunga og er godt fornøyd med den,andre barnet som bruker den nå[;)]

simo vognene er de eneste som er regn og vind tett, + at de er litt større i baggen sånn at babyen får god plass... har selv gått for en simo vogn. men har jo ikke fått beibisen min enda da så har ikke vært ute og trillet... ellers så syns jeg quinny 3xl comforten er skikkelig stilig.. men den er veldig liten i baggen (vet ikke hvor mye d har og si) og litt tyngre... kommer vel litt an på hvordan du skal bruke vognen og tror jeg[:)]

Har dere bilde av vogna??
Lurer sånn på hvordan den ser ut [8|]

Var veldig fin vogn, virka veldig god [:)]

Så søtt da [:D]
Er gøy når mennene bryr seg litt om tinga vi vil ha [;)]

Jeg kommer til å bruke den samme vogna som jeg brukte til Marco. Simo kombi. Fungerte aldeles utmerket. Hatt den med både til istanbul og Cuba. Like fin[:D]

Har selv simo kombi vogn. De er veldig stabile,men for stor. La ikke vekt på det da jeg kjøpte den. må ta av hjulene og toppen for å få plass i bilen, har ikke stasjonsvogn men hvor mye koster en sånn quinny freestyle? hvor mye koster bagen? hva betalte du den i tyskland? lønte det seg?

jeg har kjøpt meg simo kombivogn,syns den virker helt grei jeg[:)]

Hos oss var det samboeren som kjøpte vogna til minsten.... Han likte understellet og det var god fjæring.....[8D]... ho ho. Men jeg var kjempe fornøyd med resten også jeg[;)]

Back
Topp