Barnevogn

skytten_83

Elsker forumet
Noen som har noe bra bra og gode barnevogner å anbefale??? Som er god å trille,grei å legge sammen, og ikke alt for tung?

jeg liker brio vogna vi har til junior[:)]

Emmaljunga city cross

ORIGINAL: MammaSN

Er det en kombivogn?

vi skal ikke ha flere barn, men jeg tenker rett som det er hvilken vogn jeg ville hatt[:D] hadde blitt OTH eller emmaljunga tror jeg. hatt brio, simo og gt så måtte ha prøvd noe nytt[:D]

ORIGINAL: MaRtE:)

vi skal ikke ha flere barn, men jeg tenker rett som det er hvilken vogn jeg ville hatt[:D] hadde blitt OTH eller emmaljunga tror jeg. hatt brio, simo og gt så måtte ha prøvd noe nytt[:D]

Takk for svar![:D] Er så mye i denne vognjungelen! Så er ikke lett!

ORIGINAL: skytten_83

ORIGINAL: MammaSN

Er det en kombivogn?

nei duo

Har selv hatt Simo kombi .. likte ikke den så godt.

Men nå titter jeg veldig mye på Emmaljunga Edge Duo og Emmaljunga Nitro City [:)] Tror nok det blir en av disse, men må innom en butikk å prøve de ut og se på de asså [:)]

du har termin i høst? hadde gått for ei vogn med bag med god plass til vinterpose/skinnpose eller hva det måtte være. duo er jo større enn kombi-bagen

jeg er veldig glad i emmaljunga sine vogner

TFK Joggster twist.. Elsker vogna..

Vi har kombi vogna til simo, god plass i bagen og i sportsdelen og kjempe god vugging på den.  Eneste minset er at den er ganske tung å løft inn og ut fra bil. 

Emmaljunga har mange fine modeller å velge mellom...jeg har alltid hatt div emmaljunga..men nå har jeg kjøpt en Bebe Confort... så jeg er spent på hvordan den er..

Jeg er veldig fornøyd med Brio Go og MB Urban Jungle[:)]

Dersom jeg skulle hatt ny baby nå og skulle kjøpt en annen vogn ville jeg testet Easywalker Qtro Plus
med bag. Den ser helt super ut synes jeg, både som sportsvogn og med bagen som er både lang og dyp!

http://www.vognverden.no/default.asp?menu=430&product=1043

Lykke til i vognjungelen![:D]

easywalker sky eller qtro. sky er med  3 hjul, qtro med 4, derav 2 svingbare. fin og god vogn. kan ha bag først så sportsdel..
anbefaler qtro om du vil bruke fra fødselen[:)]

Easywalker sky er jeg fornøyd med iallefall, som bagvogn.. Liker ikke helt at sportsdelen er vendt fra deg.

Vi har Simp kombi til mini nå. Er fornøyd med plassen i bagen osv,men er litt tung inn og ut av bilen. Kjører sjeldent med vogna da så plager meg ikke mye.
Tenker det blir en Emmaljunga Edge Duo neste gang vi skal ha en unge[:)]

Back
Topp