Barnevogn

*Nette*

Blir kjent med forumet
Da er jeg på jakt etter barnevogn, og blir helt gal av alle slag! Vi ønsker oss en trehjuling, med både bagg og sportsdel, men vil gjerne at sportsdelen skal kunne vendes begge veier! Noen som har gode råd??? Har tenkt oss å kjøpe brukt, noen som vet om noe?

Tar hjertelig imot alle råd og tips!

kjempe fin vogn [:D][:)] falt for den eg[8D] veldig fornøyd??

den såg kjempefin ut! Prøve å få tak i den til en litt billigere penge, nå som nr 2 er på vei[:)]

den såg kjempefin ut! Må prøve å en til en litt billigere penge, nå som nr 2 er på veg[:)]

Jeg er superfonøyd!
Ønsket meg en Silver Cross Kensigton, men da fikk jeg beskjed om å selge denne... ikke aktuelt!!!

Hvor stor er den Arika? Jeg er egentlig ute etter en vogn som ikke tar alt for mye plass i bagasjerommet (les: simo kombi) og er lett å manøvrere mellom butikkhyller og stativ. [8|]

Og en ting til.. har den full liggestilling? Jeg har en vogn jeg har brukt på tur, men den har ikke full liggestilling, og ikke ordentlig støtte for føttene. Ser ikke godt ut å sove halvveis sittende med beina hengende ned...

ORIGINAL: *fulliull*

Hvor stor er den Arika? Jeg er egentlig ute etter en vogn som ikke tar alt for mye plass i bagasjerommet (les: simo kombi) og er lett å manøvrere mellom butikkhyller og stativ. [8|]

Og en ting til.. har den full liggestilling? Jeg har en vogn jeg har brukt på tur, men den har ikke full liggestilling, og ikke ordentlig støtte for føttene. Ser ikke godt ut å sove halvveis sittende med beina hengende ned...

Understellet blir ganske kompakt når forhjulet fjernes. Noe som gjøres enkelt med en utløserknapp og settes enkelt på plass igjen med et klikk[8D] (Hørtes ut som en reklame, hehe)

forhjulet har 360 graders svingradius og kan låses med en hendel på styret. Jeg synes den er enkel å manøvrere.

Sportsdelen har full liggestilling. Har 3 stillinger. Nesten loddrett, full liggestilling og noe midt imellom.

Eneste bakdelen er at både bagen og sportdelen er relativt korte. Bagen er 77 cm, men tror jeg brukte den i 6-7 mnd.
Sportdelen ble pakket vekk i sommer, da begynte hodet å skalle i kalasjen i liggestilling og føttene beveget seg utfor kanten i andre reningen[;)]

Back
Topp