Barnevogn

x1x~proudmommy~

Flørter med forumet
Jeg har barnevogndilla, og jeg har allerede funnet drømmevogna som min lille baby skal ha [:)]

Emmaljunga Mondial Duo Combi med Creme Leatherette

Den er så nydeliiig!!

den var kjempefin... :-)

regner med det blir søskenvogn her i gården da bromlebass bare er 1 år når mini kommer... har en nå, men den suuuger.

Jeg skal prøve med ståbrett først, for å se hvordan snuppa liker det [:)] Hun blir to år når babyen kommer [:)]

om ho ikke sover på dagen ville jeg hatt ståbrett/etterløper...

min jente sover ikke på dagen, ho har egentlig ikke gjort d siden ho var ett halvt år eller no :-P
men uansett...

ho hatet vognen sin... men en mnd to før mini kom skulle ho absolutt bruke vogn,,, jeg går til innkjøp av tvillingvogn når mini kommer, den sitter ho fint i i en mndr to og nå nekter ho igjen...

selv om ho noen ganger syntes d er greit... men da er d jo greiere med en etterløper ;-)

eller kjøp sånn god gammeldags sete som skal oppå baggen.... så d på babyshop... jeg er forelsket i de :-P

Jeg har ikke peiling på vogner, så jeg har litt av en jobb med å sette meg inn i jungelen der[8|]

ORIGINAL: Frøken S

Jeg har ikke peiling på vogner, så jeg har litt av en jobb med å sette meg inn i jungelen der[8|]

Sånn er det her og! [:)]

ORIGINAL: Kristine79

Sånn er det her og! [:)]

Bra vi er flere[:)][:)]

Vet ikke om jeg tør å svare enda, ettersom jeg ikke er helt sikker på den testen min...men shit au! [:D]

Vi kjøpte en Emmaljunga City Cross da snuppa var 7 mnd. Kjøpte med bag-del med tanke på søsken, så den er ubrukt. Er kjempefornøyd med vogna som sportsvogn i hvert fall!!

Må legge til at vi var innom tre andre vogner før vi valgte denne. Å velge vogn til førstemann er ikke enkelt!

Vi har Emmaljunge Edge Duo til snuppa, og er veldig fornøyd med den. Men den er tung å løfte inn og ut av bil, så for dem som kommer til å gjøre det mye ville jeg valgt en lettere type vogn. Vi valgte den fordi vi har stor hund og det viktigste for oss var at den var robust og stødig.

Jeg aner ikke hva vi skal gjøre når nr.2 kommer. Snuppa er jo 1,5 år da, så det holder kanskje med ståbrett og/eller sitteplate, og så kan vi ha med trille til henne hvis det er nødvendig.

Jeg har hatt en del vogner, og den beste var Simo Kombi, men siden jeg er så liten så klarte jeg omtrent ikke å løfte den inn i bilen. Har og hatt Brio Happy Duo, og den var det ikke fjøringer i, så ubehagelig vogn for meg som bor på "bøgda" [:)]

ORIGINAL: MyOwn

Vi har Emmaljunge Edge Duo til snuppa, og er veldig fornøyd med den. Men den er tung å løfte inn og ut av bil, så for dem som kommer til å gjøre det mye ville jeg valgt en lettere type vogn. Vi valgte den fordi vi har stor hund og det viktigste for oss var at den var robust og stødig.

Jeg aner ikke hva vi skal gjøre når nr.2 kommer. Snuppa er jo 1,5 år da, så det holder kanskje med ståbrett og/eller sitteplate, og så kan vi ha med trille til henne hvis det er nødvendig.

Så den vogna er ikke å anbefale til noen som bor i 2.etasje uten heis?[:)]

Jeg har Emmaljunga City Cross og er superfornøyd!! Den er stødig, lett å trill og ikke minst en lettvekter! Tenk veldig gjennom hvordan dere blir å bruke vogna, mange som glemmer det med inn og ut av bilen, opp og ned trapper og bakker.... Håper vi klarer oss med ståplate og bæremeis til storebror når  den lille kommer. Storebror er da 1år og 4 mnd. I dag elsker han å sitte i bæremeisen, så ser for meg at her blir det en unge på ryggen og en i vogna [;)]

Nydelig vogn! [:D] Vil også ha Emaljunga denne gangen, evt. Simo. De virker så solide og romslige, og så er de jo så fine! [:)]

...og kommer til å gå for duo-vogn denne gangen, ikke kombi! [;)]

Signerer!!

Jeg har ikke rukket og tenkt så langt enda egentlig, men jeg har en emmaljunga edge duo kombi i fargen pink chek til snuppa og om det blir en jente så kansje vi bruker den på nytt[:)] Er superfornøyd med den[:)]

Jeg har OTH elle mountain buggy som de heter nå...
Elsker den[:)] Den er en drøm å kjøre, så det er min drømme vogn!!

ORIGINAL: MyOwn

Så den vogna er ikke å anbefale til noen som bor i 2.etasje uten heis?[:)]

Nei, ville nok valgt noe annet da. [:)]

Til alle oss som ikke har peil på vogner så kan barnevognguiden.no kanskje være ide :)

- Myth -

ønsker meg Emmaljunga City Cross denne gangen.

Back
Topp