Barnevogn

glamaria

Gift med forumet
HURRA!
I sommer da vi var gravid så bestilte vi barnevogn i sverige. Og i går kveld når svigersøsteren min kom på besøk fra sverige så hadde hun med seg vognen[:D][:D][:D]
Det er Emmaljunga CityCross med CityBag. Den har to deler, en for spebarn som er krem-farget (har prøvd å legge med bilde) og en for større barn (6 mnd-3 år) som er grå med mønster!! Den er bare sååååå fin

så flott vogn[:)] Vi har selv emmaljunga etter Linus, og blir å bruke den til babyen og. Svart emmaljunga duo edge 2008 modell, som er hvit inni. Elsker vogna mi[:)]

Gratulerer! flott vogn [:)] slik har jeg lyst på også! Men kunne også tenke meg den med lufthjul!
Men vil ha en lett vogn, da det blir mye inn og ut av bil vil jeg tro...

hvor mye koster en slik vogn i svergie? sparer man masse penger på å kjøpe det i sverige?

Denne vogna har vært best i test flere ganger, tror nok vi sparte 2000 kr på å kjøpe den i sverige, vi betalte totalt 6500 for både vogna og city bagen som er til spebarn, med i den prisen er også ei veske i samme farge som henger på vogna, regntrekk og annet trekk til stor-vogna og myggnetting. Vogna er lett og har ikke luftdekk som må pumpes, men dekkene er store og fine og kan godt brukes andre steder enn på asfalt.[:D]

Har aller mest lyst til å springe ut me den med en gang, meeeen jeg må vel bare holde med i skinnet en stund til[;)]

syns det er så vanskelig å velge, men vi har jo god til å tenke oss om å prøve forskjellige før vi bestemmer oss.. er jo en stund til vi skal kjøpe også. Skal handle alt i sverige vi tror jeg.

hvordan er det å handle i sverige med tanke på garanti og slik? Ved feil? Bor igrunn laangt fra sverige, men har snakket om å dra dit på sommerferie... får man da reklamere ved eventuelle feil her i norge?

Vi har garanti på vogna, men veit ikke om vi må til butikken dersom vi må bytte[:)] Må vi sikkert[8D]

Emmaljunga har pene vogner. Har selv en Emmaljunga edge 2007 modell.
Kommer til å bruke den i bagperioden på lange trilleturer med hjemmer som utgangspunkt.

Har også en Bugaboo 2008 mod, elsker den [:D] men bakdelen med den er at den rister litt på dårlig underlag, ikke så godt for helt nyfødte. Men kommer nok til å bruke den aller mest [:)] For den er bare helt fantastisk [:D]

DEN ER LÆKKER!!!!

Vi har selv en Emmaljunga Duo Edge fra 2007 - vi betalte 7.500,-

Skøn vogn - vi bor på fjellet - og den kører overalt!

Eneste minus er at den er meget tung...

Kjempefin[:)] Har også Emmaljunga etter førstemann og er superfornøyd med vogna![:D]

Kjempefin vogn!

Men jeg hadde ALDRI turt å kjøpe vogn så tidlig! Hva hvis det er tvillinger på vei?!? [;)]

ORIGINAL: glamaria

Vi har garanti på vogna, men veit ikke om vi må til butikken dersom vi må bytte[:)] Må vi sikkert[8D]

får forhøre oss litt om det kanskje [:)]
tror nok det blir en slik på oss også [:)]
Og sikkert en quinny speedi (som vi garantert får av min tante, alt av babyutstyr vi vil ha derifra skal vi få når den tid kommer har hun sagt, jeg har bare ikke fortalt henne at vi skal ha bebis enda [;)] hihi)

Så fiiin..Grattis med ny vogn
 ÆSj fikk lyst på ny vogn....
VI bor jeg forholdsvis nærme sverige da, skader ikke og titte litt da[:D]

ORIGINAL: Wibe^

Kjempefin vogn!

Men jeg hadde ALDRI turt å kjøpe vogn så tidlig! Hva hvis det er tvillinger på vei?!? [;)]

Hehe, har vært på ultralyd så jeg vet at det bare er en, men denne vogna kjøpte vi i fjor sommer før vi mistet babyen [:(]

Håper vi får bruk for den denne gangen[:)]

ORIGINAL: glamaria

ORIGINAL: Wibe^

Kjempefin vogn!

Hehe, har vært på ultralyd så jeg vet at det bare er en, men denne vogna kjøpte vi i fjor sommer før vi mistet babyen [:(]

Håper vi får bruk for den denne gangen[:)]

jammen da skjønner jeg! [:D]

Har ikke fått med meg at dere mistet... trist å lese, men samtidig BRA at dere får brukt vogna nå da! [:)]

jeg skal ta ned vogna etter lille gutt å bruke den. simo kombi er kjempefornøyd med den.mye plass og god å trille [:D][:D]

Back
Topp