Barnevogn valget!!!

Line 02

Flørter med forumet
Dette er sikkelig vanskelig, særlig fordi jeg kanskje er litt sær, men syntes mange av nådagens barnevogner er stygge, rett og slett. Jeg har falt for en vogn fra Emmaljunga da. Emmaljunga Egde Lounge Grey. Med dette understellet som er på bildet. Noen som har erfaringer å dele her, gjerne fordeler og ulemper :) ImageUploadedByBV Forum1471876120.090160.jpg

Har ikke det understellet, men har bagen og sportsdelen. Har bare fått prøvd ut bagen enda, og den er jeg fornøyd med :)

Emmaljunga er solide vogner av høy kvalitet med praktiske finesser.

En ting jeg ville tenkt på på denne er hvor mye du skal ha den inn/ut av bil, da den er litt stor.
Pga min strørrelse valgte jeg heller city cross, som er en litt mindre modell.

Vogna er kjempefin, løp og kjøp!

Jeg har hatt Emmaljunga, Simo, Bugaboo og Babyjogger.
Emmaljunga er den vogna jeg er mest fornøyd med. Jeg har riktignok Super Nitro, så understeller har store svingbare hjul fremme.
Veldig stødig, punkteringsfrie hjul, lun og stor.
Eneste negativer jeg har å si er at de er litt tunge når man løfter dem inn og ut av bilen. Ellers har jeg bare fint å si :)
Dersom du vil ha faste hjul er det der en kjempebra vogn :)

Har prøvd brio smile, bassonbaby, babyjogger city mini og emmaljunga edge. Elsker emmaljunga vogna. Litt upraktisk i bil pga str. Har ikke samme understell som på bildet. Har svingbart og den med de største hjulene. Er for lyd med vognen uansett understell.

Jeg valgte en Emmaljunga Edge med City black understell - samme som på bildet tror jeg?
Fordel med denne vogna er at du selv kan velge om barnet skal være vendt mot eller fra deg i sportsdelen - det var veldig viktig for meg når jeg valgte vogn.
Andre ting var at den skulle være høy nok (både jeg og pappaen er nokså høye). Her er det stort spenn i høydereguleringen på håndtaket, og vogna i seg selv er også høy.
I tillegg måtte den være nøytral i utseendet og tåle forskjellig underlag godt - vi bor ikke i by.

Back
Topp