Barnevogn tråden

Sikler på en bugaloo buffalo.
Kjærsten derimot mener vi like godt kan gå for en vogn til et par tusenlapper eller noe som gis bort på Finn. Det er IKKE aktuelt for meg.
Han tror at når vi kjøper en vogn til 9000,- så har vi svidd av så mye penger, men tenker ikke på at vi får det meste tilbake igjen når vi selger den igjen.
Nei her er det jeg som bestemmer og ferdig snakka!
Høres ut som typen min også... som snakker om vogn som om det var et luksusprodukt.

Altså, det viktigste er jo at den funker å bruke på vinterstid i Norge på litt ymse føre. Da sitter man ikke igjen med mange vognene gitt, og få av de er direkte billige.

Jeg solgte min 3 år gamle buffalo til 6.500, så det var næimen ikke store tapet[emoji1] Kunne sikkert tatt mer også, men måtte bli kvitt den[emoji4]
Kjekt å vite hva ca de går for. Skal ta det med videre.

Høres ut som typen min også... som snakker om vogn som om det var et luksusprodukt.

Altså, det viktigste er jo at den funker å bruke på vinterstid i Norge på litt ymse føre. Da sitter man ikke igjen med mange vognene gitt, og få av de er direkte billige.

Kjekt å vite hva ca de går for. Skal ta det med videre.

Dessuten er vognene verdt hver ei krone. Jeg er ikke i det minste tvil om å bruke 17 000 på min Bugaboo-vogn til tvillingene[emoji173]

Bugaboo buffalo :) Denne gangen skal vi kjøpe spiller ny, sist kjøpte vi vogn brukt :)
Vi også, og den er supersliten nå så jeg klarte til slutt å overtale mannen til å kjøpe ny ;) har hatt lyst på buffalo hele tiden, men så prøvekjørte vi noen forskjellige oppe på barnas hus med toåringen oppi, og ble overrasket over hvor lett det var å trille ham i trehjuling sammenliknet med bugaboo (vi har cameleon fra før). så da blir det mountain buggy på oss i stedet, og mannen var ganske fornøyd med det siden den koster halve prisen av buffaloen :eek:

Jeg solgte min 3 år gamle buffalo til 6.500, så det var næimen ikke store tapet[emoji1] Kunne sikkert tatt mer også, men måtte bli kvitt den[emoji4]
avhengig av stand så kunne du nok fort fått mer ja! jeg har fulgt med litt på finn og her i Oslo var det ikke mulig å finne brukt buffalo til under 8500.. virker som de går ganske fort unna også!

Sikler på en bugaloo buffalo.
Kjærsten derimot mener vi like godt kan gå for en vogn til et par tusenlapper eller noe som gis bort på Finn. Det er IKKE aktuelt for meg.
Han tror at når vi kjøper en vogn til 9000,- så har vi svidd av så mye penger, men tenker ikke på at vi får det meste tilbake igjen når vi selger den igjen.
Nei her er det jeg som bestemmer og ferdig snakka!

Kjøper du den så holder det med ei vogn, trenger ikkje å tenke på å kjøpe ny sportsvogn feks. Vår er 1,5 år, like god som ny og har brukt den masse [emoji4]

Kjøper du den så holder det med ei vogn, trenger ikkje å tenke på å kjøpe ny sportsvogn feks. Vår er 1,5 år, like god som ny og har brukt den masse [emoji4]

Ja ikke sant!
Godt at andre er enig med meg :)
Bedre å kjøpe no ordentlig enn å kjøpe no kjipt man ikke blir fornøyd med og hvor f.eks bare bag-delen er god, men sportsdelen er crap og man må kjøpe vogn igjen. (Hadde nemlig Emmaljunga Edge duo sist, og det skal jeg IKKE ha igjen... )

Ja ikke sant!
Godt at andre er enig med meg :)
Bedre å kjøpe no ordentlig enn å kjøpe no kjipt man ikke blir fornøyd med og hvor f.eks bare bag-delen er god, men sportsdelen er crap og man må kjøpe vogn igjen. (Hadde nemlig Emmaljunga Edge duo sist, og det skal jeg IKKE ha igjen... )

Vi hadde en Briovogn sist, likte bagdelen, men sportsdelen hata jeg! Svær og klumpete og ja... nei. Hadde en Stokke Scoot så lenge poden ville sitte mot meg, men når han bikka 10mnd ville han se ut om da fikk han/jeg en Emmaljunga Scooter til 1åra dagen og den bruker vi enda :) Fin å gå tur med samt å sove. Blir å beholde den i tilfelle rottefelle bugabooen sin sportsdel ikke er god nok :p

Noen som vet hvordan Bugaboo Buffalo er på vinterføre?

Kjempegod! Vi har vintre med enten mye snø, sørpe eller ruglete veier pga is(været her er stabilt ustabilt), men vogna var god på all slags føre. Like god som traktoren Simo[emoji6]

Kjempegod! Vi har vintre med enten mye snø, sørpe eller ruglete veier pga is(været her er stabilt ustabilt), men vogna var god på all slags føre. Like god som traktoren Simo[emoji6]
Det er godt å høre :) Blir nok en sånn på meg da :D

Noen som har erfaring med Emmaljunga Double Viking 735? Jeg vurderer denne men vil vite om det er en god tur vogn både til vanlig tur og terreng/grus?

Ja synes begge er bra. Men nå bruker jo lillemann den i barnehagen så har ikke brukt den så mye med sportsdelen utenom. Men de gangene vi har brukt den utenom har vært bra :) gleder meg til å bruke den med nr 2:)
Har sett på den selv. Hva er galt med sportsdelen?

Har sett på den selv. Hva er galt med sportsdelen?

Jeg og et par andre tidligere i tråden var ikke fornøyd:) les lenger opp

Vogna er tung, og når barnet ble større og tyngre ble det tungt.
Den tar stor plass i bil også som sportsvogn.
Festene på sportsdelen er festet annerledes enn bagen så vognen er lavere enn med bag
Synes og den var smal inni,at barnet låg trangt med vognpose
Likte ikke selene heller

Det syns barnet selv og å skrek kun i sportsdelen og nektet sove. Sovner med en gang i den andre vognen vi kjøpte (tfk).
Når hun ble større sa hun "nei" til den vognen av seg selv.

Back
Topp