Barnevogn tips!:)

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Trenger barnevogntips!:)

Har ei kombivogn og ei vanleg trille.

har lyst på ei ny (lett) vogn då kombivogna er veldig tung i bakkane her;)

Må vere store hjul 4 hjul, og god demping då eg enten triller på asfalt eller på traktorveg. og vi går høst og vinter i møte når gullet kjem (type vestlandshøst og vinter)

helst ikkje alt for dyr, då vi har fullt brukandes vogner :)

Gjerne med justerbart handtak, slik at eg slepp å gå med vogna bak meg osv for å unngå sol, vind osv inn i vogna.. :)

føder i august, så eg vil gå vinteren i møte med denne babyen...

Legg gjerne med link :)

Ville solgt den tunge kombivogna, og kjøpt Emmaljunga City Cross, enten med mykbag, hardbag eller City Bag. :D

Den koster litt, men du kan jo se om du finner brukt.

Anbefaler Emmaljunga på det sterkeste! aldri vært så fornøyd med en vogn før :)  den er romslig, lett og store fine jul du kommer fram med overalt :D

takker for tips ;)

korleis er forskjellen på dei forskjellige baggane? Eg prøver å sjå på emmaljunga si heimeside, men eg får det ikkje heilt til :P

Emmaljunga city cross med city bag! 

Store pungteringsfrie hjul
bag/sporsdel som kan settes begge veier- med "clip on system"
meget lett vogn
meget lett bag
romslig vogn - 0-4 år 
smarte løsninger - eks justerbart styre, insekstsnett i kallesja.
Holder bra i verdi
kjent kvalitetsmerke
Kan legge sammen vogna uten å ta av sporstsdel/bagdel ( få som kan det!)
eneste emmaljunga vogna som er laget/garanti for skader ved bruk av vogn i trapp.

city bag er en egen bag som settes på vogna, mens de andre bagene må brukes inni sporsdelen, og for min del ser det mye penere ut med city bagen, og er er praktisk.
( koster ca 2300 i norge) (sporsdelen + understell ca 5500 i norge)

kristin1986 skrev:
Emmaljunga city cross med city bag! 

Store pungteringsfrie hjul
bag/sporsdel som kan settes begge veier- med "clip on system"
meget lett vogn
meget lett bag
romslig vogn - 0-4 år 
smarte løsninger - eks justerbart styre, insekstsnett i kallesja.
Holder bra i verdi
kjent kvalitetsmerke
Kan legge sammen vogna uten å ta av sporstsdel/bagdel ( få som kan det!)
eneste emmaljunga vogna som er laget/garanti for skader ved bruk av vogn i trapp.

city bag er en egen bag som settes på vogna, mens de andre bagene må brukes inni sporsdelen, og for min del ser det mye penere ut med city bagen, og er er praktisk.
( koster ca 2300 i norge) (sporsdelen + understell ca 5500 i norge)

Takk :) Har googla litt;) Dei har jo vogna i maaange flotte farger ;) :-D

Går det ann å ha eine delen i ein farge, og den andre delen i ein anna farge? :)

Og utifrå kva eg har sett, så virkar det kjempepraktisk å ha city baggen, for den var så stor og romslig og fin :)

Har ikkje hatt vogna sjølv, men det går fint an å kjøpe bag i ein farge og sportsdel i ein anna. Har venninner som gjorde det då dei ikkje klarte å bestemme seg :)

*Joha* skrev:
Har ikkje hatt vogna sjølv, men det går fint an å kjøpe bag i ein farge og sportsdel i ein anna. Har venninner som gjorde det då dei ikkje klarte å bestemme seg :)

fantastisk :-)) for eg ser at det kan bli eit problem for meg også ;p

ja det kan du, orginalt undestell er sølv/stølfarget, om du vil ha hvit el sort, må du velge enten bagen, sporstsdelen eller begge i en farge i polar preformance ( PP) Da det er ett PP understell, og koster litt mer (ca 300 iallfall i sverige)

Om du har mulighet til å komme deg til sverige er det katties (se katties på face) som selger emmaljuna, de har super service og god epriser. Vi sparte 2000 kr på vogna med ustyr, kontra norge.

kristin1986 skrev:
ja det kan du, orginalt undestell er sølv/stølfarget, om du vil ha hvit el sort, må du velge enten bagen, sporstsdelen eller begge i en farge i polar preformance ( PP) Da det er ett PP understell, og koster litt mer (ca 300 iallfall i sverige)

Om du har mulighet til å komme deg til sverige er det katties (se katties på face) som selger emmaljuna, de har super service og god epriser. Vi sparte 2000 kr på vogna med ustyr, kontra norge.

Trur ikkje reisestrekninga er verdt pengane ein sparer på vogna for min del;) Ville vel gått i reiseutgifter ;P Bur på vestlandet, ca 3 timar nord for Bergen :-) Men takk for tips :)

Emmaljunga City Cross :--)

Back
Topp