Du er gullDa fiksar me detFår finna ein dag/dato som passar
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er gullDa fiksar me detFår finna ein dag/dato som passar
![]()
Syns det var veldig kjekt å slippe å pakke inn vogna jegTar bare ettåringen i bæresele, så kan fint sjekke inn vogna![]()
Syns det var veldig kjekt å slippe å pakke inn vogna jeg![]()
Ja men det står noen steder "begrenset antall"Vi skal til syden om en måned, tenker da å ha med baby jogger city elite. Det er den vi bruker til daglig, og som hun sover i to ganger om dagen.
Tenker å leie prampack eller airshells.
Når det gjelder barneseng, vet du ikke om du får det på forhånd? Vi haket av det da vi bestilte rommet.
Vi fikk som sagt ødelagt vår vogn. Utgifter jeg hadde til å bytte det ene hjulet, ble dekket etter søknad inkl kvittering og bilder av skaden. Håndtaket, som var skrapet opp, ble ikke erstattet. Selv om jeg argumenterte med at vogna mistet verdi av "skaden". Det var til opplysning flyselskapet som dekket utgiftene, ikke forsikringen.Problemet ligger da om ein er uheldig og vogna blir øydelagt på flyturen får du ikkje igjen på forsikringen![]()
Barn under 2 år får ingen bagasje. Da har vi totalt 20 kg. Så da får jeg ikke med vogna. Det som er noe dritt er ar vi må dra med toget klokka 4 om natta - hadde vært greit å hatt vogna da.Simo duo skal visst veie under 16,5 kg og prampacken i seg selv 4,2. Så det går vel akkurat.
Barn under 2 år får ingen bagasje. Da har vi totalt 20 kg. Så da får jeg ikke med vogna. Det som er noe dritt er ar vi må dra med toget klokka 4 om natta - hadde vært greit å hatt vogna da.
Trodde vogna brukte å gå utenom jeg.. Gjorde det til oss, både med startour og ving..Barn under 2 år får ingen bagasje. Da har vi totalt 20 kg. Så da får jeg ikke med vogna. Det som er noe dritt er ar vi må dra med toget klokka 4 om natta - hadde vært greit å hatt vogna da.
Kjem an på selskapet det. På Norwegian får dei vogn + 5 kilo...
Åja da skal jeg ringe å høreTrodde vogna brukte å gå utenom jeg.. Gjorde det til oss, både med startour og ving..
Så lenge man reiser med barn under 2 år (spedbarn) får man vogn med som spesialbagasje gratis.Barn under 2 år får ingen bagasje. Da har vi totalt 20 kg. Så da får jeg ikke med vogna. Det som er noe dritt er ar vi må dra med toget klokka 4 om natta - hadde vært greit å hatt vogna da.