barnevogn stående ute???

lima87

Gift med forumet
mulig det her er et dumt spm, men jeg må bare spørre[8D]
kan jeg la barnevognen stå ute MED REGNTREKK døgne rundt, uten at den blir ødelagt??

jeg har 2 vogner, men altfor liten leilighet... den ene sover hun i på dagtid, så jeg vil ikke legge den vekk heller...

Før vi flyttet stod vår ute heletiden.. men jeg hadde en pesenning over hele, så jeg beskyttet understellet også..
Passet selvfølgelig på at vognen var helt tørr før jeg pakket den inn.. Gikk helt fint det [:)]

Da ville jeg oppbevaret den andre i bagasjerommet på bilen[:)][:)]
La den letteste ligge i bilen så kan du bruke den på småturer, også lar du den tyngste og største stå i gangen[;)]

det hadde jeg ikke gjort! vi har den ene i bulen og den andre i gangen

ORIGINAL: *BV addict*

La den letteste ligge i bilen så kan du bruke den på småturer, også lar du den tyngste og største stå i gangen[;)]

Ikke alle som har bil [;)]

ORIGINAL: Babelle

Ikke alle som har bil [;)]

nei da får vi ha det trangt her inne da.... det går akuratt, men det er jævla kronglete...

Vi har ene vogna stående ute hele tiden, men det er under tak da... Nå har den stått der siden oktober eller noe og den er like fin enda [:)]

Har to vogner og begge to står ute hele tida. De står under tak og blir jo aldri våte, så jeg ser ikke problemet. Jeg tar inn baggen bare på kombivogna. Det eneste er at de får en del pollenstøv på seg nå, men jeg bare tørker av de (nesten) hver dag.

Kombivogna vår er forresten brukt før (av to barn) og den sto ute da også, kan ikke se det på hverken metall eller kallesje...

Går det ikke ann å ta av ligge/sitte delen på vognen å putte den inni et skap eller under ei seng eller noe å legge sammen understellet og sette opp etter en vegg eller noe slikt? det har jeg gjort med ei vogn jeg har her som jeg bruker når venninner kommer med småttisene sine. da tar den ikke så mye plass men er lett å ta frem[:)]

har ikke tak her... så den må da stu under åpen himmel

ORIGINAL: Linemor7

Vi har ene vogna stående ute hele tiden, men det er under tak da... Nå har den stått der siden oktober eller noe og den er like fin enda [:)]

samme her, bare februar.

Kan få jordslag i! X'n min gjorde nemlig det en gang jeg var avgårde en helg. (Syntes det var greit å slippe å ha den i yttergangen[>:])
Ble jordslag,og jeg var ikke blid da jeg kom hjem å så det. Fikk det heldigvis bort,men det skjer ikke en gang til for å si det slik!

Enig her. Det gjorde vi. Den vogna son har stått i kjelleren er ikke særllig fin lenger, så regner med det er enda verre å ha den ute...

Hva med å kjøpe et sånnt trekk som er til motorsykkel? 

Back
Topp