Barnevogn som høy pappa kan trille?

SommerbarnX2

Betatt av forumet
Noen som vet om vogner som man kan justere håndtaket godt på?:)
Kommende pappa er ganske høy med sine 196 cm så er viktig at den kan passe for både han og meg
Med mine 156 cm :)

prøv i butikken så finner dere en vogn som passer dere begge:) ei venninne har en mann på 202 og hun hadde Emmaljunga, de fleste vogner man kan regulere styret på er vel greie:)

prøv i butikken så finner dere en vogn som passer dere begge:) ei venninne har en mann på 202 og hun hadde Emmaljunga, de fleste vogner man kan regulere styret på er vel greie:)
Samboeren min er 1.92, og har emmaljunga edgen har passet fint til han:)

Jippi!! :) er emmaljunga jeg vil ha. Og har vel egentlig sagt at det blir den uansett :p men er viktig at han ikke får vondt i ryggen. Simo takler han ikke og det vil ikke jeg ha en gang til :)
Men da blir det nok en tur til Sverige for og prøve vogn etterhvert :)

Emmaljunga Edge/mondial har forskjellige understell, sist jeg kikket var det 4 typer! De har forskjellige styrer, noen har teleskopstyre, mens de andre har knekk-styre, så sjekk ut hva som et best:-)

Jeg er 157 og sambo 193. Vi hadde Simo Kombi til minstemann og både jeg og han var veldig fornøyd :)

Har hatt emmaljunga og simo til de to barna jeg har, aldri mer emmaljunga på meg! Jeg er 157, og sliter med å trille emmaljunga vogna pga styret blir helt feil høyde for meg og jeg syntes vogna er alt for stiv. Simoen er jo ganske tung men det er de fleste gode store vogner! Blir å bruke simo kombi vogna til frøet i magen, har tatt vare på simo kombien og sportstrilla. Emmaljunga city cross solgte vi, og ei sånn sportsvogn kasta vi!

Mannen min er forresten 190cm og han kunne fint trille begge vognene, men han likte best simoen pga at den er lunere og ikke trenger regntrekk:p

Har hatt emmaljunga og simo til de to barna jeg har, aldri mer emmaljunga på meg! Jeg er 157, og sliter med å trille emmaljunga vogna pga styret blir helt feil høyde for meg og jeg syntes vogna er alt for stiv. Simoen er jo ganske tung men det er de fleste gode store vogner! Blir å bruke simo kombi vogna til frøet i magen, har tatt vare på simo kombien og sportstrilla. Emmaljunga city cross solgte vi, og ei sånn sportsvogn kasta vi!
Jeg har aldri hatt noe annet enn Simo til barna jeg. De er bare så utrolig gode! :)

Jeg har aldri hatt noe annet enn Simo til barna jeg. De er bare så utrolig gode! :)
Helt enig :) de er romslige, gode dempere, godt håndtak, god kalesje, lune og tåler en del vann og snø, holder seg fine leeenge, gode å trille og lett å rengjøre :)

Hatt både simo og emmaljunga.Emmaljunga er fine å se på men upraktiske å elendige å trille!
Simo duo er himmelsk i forhold.Ikke super pen vogn,men med fint vognteppe og kant blir den freshere:-) komfor framfor utseende her iallefall:-)

Synest emmaljunga city cross er kjempegod å trille eg, lett og fin og passe stor i bilen og alt :) har hørt berre godord om dei tidligare frå andre som har den. No er mi 08/09 modell da, så mogleg dei nye ikkje er like gode. Den har i alle fall knekkstyre, så justerer den lett både til meg på 166 og mannen på 192 :)

Eg synest forøvrig simo er for store og tunge, og gyngar for mykje.

Stokke Crusi her (passer godt om en har ryggproblemer f.eks), barnet ligger mye høyere enn i de fleste vogner, så det å løfte opp blir mindre belastende, samtidig som barnet kommer nærmere deg når en ute og triller, helt herlig :) Kan regulere håndtaket selvfølgelig, og nå er det kommet ett nytt understell (Trailz) med god demping og lufthjul, så føler ikke denne vognen mangler noe :) Vognbagen er romslig, og jeg liker i tillegg utseendet veldig godt da :rolleyes: Og bilstolen går rett på understellet uten adapter, ble MYE brukt det første halvåret når den første bilstolen passet :)

Har hatt både Emmaljunga cross og simo til første mann. nå blir det simo duo igjen.den er bare så god.

Jeg har hatt emmaljunga og synest ikke den er god å trille når håndtaket er stilt høyt. Er 1,76 cm selv. Kjøpte etterhvert Babyjogger city elite som sportsvogn og den er veldig god å trille. Man kan kjøpe til bag til den og det kommer nok jeg til å gjøre til nestemann. :)

Back
Topp