Barnevogn på barsel?

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
Tenker jo at det er logisk om det ikke er lov, mtp at det ikke er lov å gå uten tøfler feks.... Men står ikke noe om det i papirene fra ahus og i går så jeg mange barnevogner rundt omkring nede...

Men Ahus har jo barneavdelinga i samme ende som barsel, så det er ikke sikkert at alle barnevognene hører til på barsel. Kan jo være at det er pasienter som er sendt hjem, men har oppfølging på barneavdelinga.
De glassdørene ved heisen opp til barsel/føde er innganen til hele barneavdelinga.

Huff... Høres ikke godt ut, her er alt godt planlagt så håper det ikke blir så langt sykehusopphold her :) om jeg ble operert først (skal møte kl 07.00) så kunne jeg om jeg var i god form få dra hjem etter 4 dagen etter...
Ved planlagt ks får man ofte mye mindre plager så vet de som er oppe og går samme kveld etter ks :) håper du blir i superform da :)

Men bæresjal og KS sår er kanskje ikke så godt da? :eek: :(

Tenker vognen fort kan bli litt upraktisk. Hmmm.
Vi la babynest i de kurvene. Gjør det lunere. Og omså dyne hjemmefra. Vi var totalt 2 uker. Etter ks. Så kurven ble hun litt vant med. Bæring etter ks høres forferdelig ut. :p hadde ikke klart det selv :p
Håper på å komme oss hjem så tidlig som mulig :p men bæring kan jo være vondt ja, mannen får evt bære ;)
Bæring på så små knytes så hlyt opp, at det ikke skal komme i kontakt med KS sår uansett ;)

Tenker jo at det er logisk om det ikke er lov, mtp at det ikke er lov å gå uten tøfler feks.... Men står ikke noe om det i papirene fra ahus og i går så jeg mange barnevogner rundt omkring nede...

Det er enkelte ting man bare ikke trenger nedskrevne forbud mot, tenker jeg. Det bare er sånn :)

Min umiddelbare tanke var igrunn hvem i hekkan tar med barnevogna på barsel liksom :p

Det er enkelte ting man bare ikke trenger nedskrevne forbud mot, tenker jeg. Det bare er sånn :)

Min umiddelbare tanke var igrunn hvem i hekkan tar med barnevogna på barsel liksom :p

Haha... Ja det kan du si, tenker igrunn det samme :p men bare hater den plastkurven så alt annet er bedre... Om det går som jeg vil så slipper jeg å være der så lenge at det blir et problem ;)

Sniker! Vi hadde med baby nest til barnet vårt, både på barsel og senere da vi var innlagt med han som baby :)

Bæring på så små knytes så hlyt opp, at det ikke skal komme i kontakt med KS sår uansett ;)
Har man ks så får man vel ikke bære baby så mye de første dagene? Å ei jeg vet av klarte ikke å bære baby i heletatt den første uka for ho ble så svimmel å måtte sette seg med engang..jeg hadde nok bare gått for den kurven på barsel..

Back
Topp