Barnevogn på barsel?

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
I

Ingenbruker

Guest
Først og fremst må jeg bare inrømme at jeg er drit sær :p men jeg hater de trillekurvene som babyen må ligge i på barsel. Nå må vi mest trolig bli et døgn eller 2 pga ks, så jeg tenkte det kunne vært en ide å bruke vogna...

Noen som vet om det er lov?

Ingen aning, men kan se for meg at det eventuelt vil være snakk om hygiene som avgjør om det er lov eller ikke.

Tror ikke det er lov her hvertfall... Både tungvint, upraktisk og uhygienisk vil jeg tro. . Ville heller brukt bæresjal...♡

Sist gang jeg fikk barn var det greit å ha med vogna på sykehuset her, men vet ikke om det er lov nå. Men koster ikke mer enn en telefonsamtale for å få svar da :)

Men bæresjal og KS sår er kanskje ikke så godt da? :eek: :(

Tenker vognen fort kan bli litt upraktisk. Hmmm.

Mannen får bære :p hehe... Veit ikke jeg men hater virkelig de plastkurvene... Kanskje jeg skal ta med babynest å ha oppi så blir det litt bedre ;)

Jeg har alltid hatt med babyens soveskinn og lagt oppi den kurven, funker fint.

Vi la babynest i de kurvene. Gjør det lunere. Og omså dyne hjemmefra. Vi var totalt 2 uker. Etter ks. Så kurven ble hun litt vant med. Bæring etter ks høres forferdelig ut. :p hadde ikke klart det selv :p

Vi la babynest i de kurvene. Gjør det lunere. Og omså dyne hjemmefra. Vi var totalt 2 uker. Etter ks. Så kurven ble hun litt vant med. Bæring etter ks høres forferdelig ut. :p hadde ikke klart det selv :p

Håper på å komme oss hjem så tidlig som mulig :p men bæring kan jo være vondt ja, mannen får evt bære ;)

Håper på å komme oss hjem så tidlig som mulig :p men bæring kan jo være vondt ja, mannen får evt bære ;)
Da ville jeg overlatt bæringen til mannen. Blir vel normalt sett en dag eller 2 ekstra pga det.

Siste gangen vi var innlagt, hadde vi bagdelen med. (Bar henne inn i den på legevakta), men den ble ikke brukt. De "boksene" ble lune og fine med babynest og en god del pledd rundt :)

Jeg kunne ikke løfte dattra mi på flere dager uten å få henne gitt til meg :/

Da ville jeg overlatt bæringen til mannen. Blir vel normalt sett en dag eller 2 ekstra pga det.

Siste gangen vi var innlagt, hadde vi bagdelen med. (Bar henne inn i den på legevakta), men den ble ikke brukt. De "boksene" ble lune og fine med babynest og en god del pledd rundt :)

Jeg kunne ikke løfte dattra mi på flere dager uten å få henne gitt til meg :/

Huff høres ikke bra ut... :( hadde su komplikasjoner?

Gikk helt fint å bære tidlig etter alle ks her :) Altfor trangt på rommene til å ha med vogn her hvertfall.

Ikke tillatt med vogn her..

Haste ks. Så var ganske lite nobil og fikk lite smertestillende fra sykehuset.

Huff... Høres ikke godt ut, her er alt godt planlagt så håper det ikke blir så langt sykehusopphold her :) om jeg ble operert først (skal møte kl 07.00) så kunne jeg om jeg var i god form få dra hjem etter 4 dagen etter...

Ikke tillatt med vogn her..

Tenker jo at det er logisk om det ikke er lov, mtp at det ikke er lov å gå uten tøfler feks.... Men står ikke noe om det i papirene fra ahus og i går så jeg mange barnevogner rundt omkring nede...

Ville heller tatt med babynest. :)
Blir for fullt på rommet med en barnevogn.

Back
Topp