Barnevogn *oppdatert*

• Trådstarter Trådstarter Sunshine*
  • Opprettet Opprettet
S

Sunshine*

Guest
Skal reise å sjå på barnevogn i måro!! [:D] Gleder meg [:D] Skal innom ikea også, og då er det vell stor mulighet for at det blir med ei sprinkelseng heim i tillegg [;)]
Fleire som har handla, eller er da bare eg som er tidlig ute? [:)]

--------------------------------------

Det blei ingen handling på meg i dag.. [:(] Kom eit stykke på veien, og så blei eg skikkelig dårlig.. [:'(] Lille babyen hadde tydeligvis andre plana. Litt sliten, frustrert og oppgitt no [:(]
Sånn, da blei dagens klage [8D]

haha du er ikke tidlig ute hihi... i uke 10 hadde vi alt babyseng, sprinkel seng, komode og div klær alt hihi

Jeg vet ikke hvilket kjønn det er før i morgen i 18 tiden[:D]

Så hvis det er en jente i magen skal vi kjøpe rosa sprinkelseng fra IKEA[:D][:D][:D]

Har ikke noe annet som må handles inn, hvis det er en jente skal jeg kjøpe rosa vognpose[:D]
Så alt kommer an på hvilket kjønn som ligger i magen[;)]

Er det gutt trenger vi bare en blå sprinkelseng, så har vi alt det andre[:)]

Jeg har titta på et pakke tilbud dem har på leke butikken her på jessheim (Ringo).. det er barnevogn(kombi) /m regntrekk ,myggnett, stelleveske, sprinkelseng (kan velge mellom svart og hvit seng) m/ madrass, pute, dyne, sengerand(eller hva det heter) og sengetøy for kr 6000

Hehe.. er nesten litt seint ute eg då, Nadja [;)]

Så spennende i måro då, Mars09ogJanuar 2011 [:D]

Det hørtes ut som et godt tilbud, atene [:)] Ka vogn får dåke med?

Ja, dagen kommer til å gå superseint. Skal ikke på ul før 17.40! Gyn. har langåpent i morgen[;)]

ORIGINAL: Sunshine*

Er et merke i fra danmark som heter Trille [:)] mange fine vogner, men jeg skal i hvertfal ha en svart vogn det er bestemt [;)] men dem har bare en type barnevogn fram til den blir kjøpt så kommer det en ny vogn så det kommer an på åssen vogn det er når jeg skal kjøpe..

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

Ja, dagen kommer til å gå superseint. Skal ikke på ul før 17.40! Gyn. har langåpent i morgen[;)]

Hehe.. ja, er vell fare for at den går litt seint [8D] Det er så spennende [;)]

ORIGINAL: atene

ORIGINAL: Sunshine*

Er et merke i fra danmark som heter Trille [:)] mange fine vogner, men jeg skal i hvertfal ha en svart vogn det er bestemt [;)] men dem har bare en type barnevogn fram til den blir kjøpt så kommer det en ny vogn så det kommer an på åssen vogn det er når jeg skal kjøpe..

Vi har også bestemt oss for svart, er veldig praktisk [:)] Vi har falt litt for emmaljunga eller simo, bur på landet så ser etter noke som tåler litt [;)]

Bedding sett og endel klær ble handlet for 2 år siden.... så er nok ikke tidlig ute [:D][:D]

Her er vogn (2stk), bag, bilsete, dyne, pute og masse greier alt i hus, mangler egentlig bare seng og kosekluter etc...

Jeg kjøpte ikke vogn før d var 1,5mnd igjen sist jeg var gravid.... hadde all verdens tid og liten plass....
men denne gangen har jeg allerede bestillt da jeg var i uke 14... gleder meg til å få den.... [;)][;)][;)]

er litt mer bestemt på hva jeg skal ha denne gangen.... gleder meg super masse til UL for etter da kan jeg jo begynne å pakke ned klærne fra loftet og forhåpentligvis stikke til mamma og søsteren min å hente jente tøy!!![:D][:D][:D]

Å, det er så koselig [:D] Eg er litt kontrollfreak og då, så bare må begynne å få ting i orden [8D] Men vi har ikkje butikker som selger babyutstyr her, så må reise vekk for å få tak i [:)]
Men er ivertfall ikkje aleina om å handle inn då [:D]

har:
bilsete
seng (sprinkel seng)
stellebord
noen klær
vugge (til den første tiden)

Back
Topp