Barnevogn og Kia Soul

EtLiteGullTil

Forelsket i forumet
Hei
Jeg fant ut i går at jeg er gravid. 4+5
Vi har prøvd i 4 år og jeg hadde vel egentlig gitt litt opp.
Så jeg bestilte meg ny bil i august, en Kia Soul elbil. Og nå er jeg litt stresset, for den har et lite bagasjerom.
Er det noen som har erfaring med denne bilen? Eller som kjenner noen som har den?
 
Gratulerer med spiren [emoji4]

Bilen vet jeg desverre ikke noe om.
 
Vi har. Vi har city elite som fungerer bak som sportsvogn hvis man ikke skal ha med noe mer.
Vi har en maclaren paraplytrille som gjør det mulig å ha med litt mer. Med bagvogna endte vi med understellet på høykant i bak, og bagen spent fast i baksetet. Det går om man ikke skal på langtur.
Når vi har kjørt langt og skulle vært borte litt (til besteforeldre) så har de hatt seng og vi har fått låne vogn der for å begrense hva vi må ha med.
 
Vi har. Vi har city elite som fungerer bak som sportsvogn hvis man ikke skal ha med noe mer.
Vi har en maclaren paraplytrille som gjør det mulig å ha med litt mer. Med bagvogna endte vi med understellet på høykant i bak, og bagen spent fast i baksetet. Det går om man ikke skal på langtur.
Når vi har kjørt langt og skulle vært borte litt (til besteforeldre) så har de hatt seng og vi har fått låne vogn der for å begrense hva vi må ha med.

Takk for svar
Dette skal være en bil nr 2, skal er jo kun i hverdagen jeg skal bruke den.
 
*Sniker*

Har ikke Kia, men hadde E-UP tidligere som bil nr.2. Ikke så stor bagasjeplass i den heller, løsningen vi tenkte da var å legge ned den ene baksetedelen.

Gratulerer med etterlengtet spire og ny bil! :)
 
Takk for svar
Dette skal være en bil nr 2, skal er jo kun i hverdagen jeg skal bruke den.

Vi har det som eneste bil, men fungerer, litt verre nå som vi forhåpentligvis skal ha 2 små bak fra mars.
 
Gratulerer!

Jeg har ingen erfaring med den bilen, men noen jeg kjenner har en Toyota Yaris, og den har ikke noe stort bagasjerom. De har Brio Smile, som nå heter Britax Smile. Understellet på høykant, klipser av det ene bakhjulet, slår sammen bagen og vips, så får vogn og bag plass baki der og noen handleposer attpåtil.
 
Back
Topp