På den bugaboo-vogna.. må man ha den stangen på bag-delen hele tiden? Eller er det mest for å løfte baggen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal ha Britax smile 5zSniker fra Oktoberforumet
Vi står mellom Bugaboo Fox 5 og Britax5Z. Har noen erfaringer å dele?
Fox 5 ble ganske liten og kompakt da vi pakket den sammen, noe som er nødvendig med hundebur i bagasjerommet. Tar Britax lite plass også?

Det er leeeeengensiden jeg har hatt bugaboo. Hadde Cameleon liksomPå den bugaboo-vogna.. må man ha den stangen på bag-delen hele tiden? Eller er det mest for å løfte baggen?
men da kunne man ha av stangaTakk for deling av erfaringVi skal ha Britax smile 5z
Konebilen min er en ganske liten bil, så det ble avgjørende med tanke på at den tar liten plass når den er pakket sammen.
Mannen har nemlig lagt ned veto mot Bugaboo, da han synes den kjennes for «løs» ut og ikke liker utseendet på den
Nå må vi bare bestemme oss for farge! Jeg eeeelsker den nye fargen i soft taupe, men det er kanskje en smule upraktisk med så lys farge![]()
5Z ser større ut en Bugaboo, men jeg har jo ikke forsøkt å legge den i bagasjen slik jeg har med Fox 5.. Kanskje vi får testet den et sted
5Z ser mer robust ut.. Og den er billigere! Dette er virkelig ikke lett
5Z eller kun deres eget merke (om de har det)?

Jeg å har sett på denne vogna da den har en litt finere prislapp og er pen å se på. Syntes det er synd å ikke kunne prøve den i butikk. Eneste jeg har hørt er at den er veldig stor når den er slått sammen, og veldig tung.Jeg er så usikker på vogn. Jeg er mye ute å går tur og løper en god del også. Så jeg vill ha en løpevogn når lille kan være med på løpeturer. Vi har snakket mye om Stokke trailz som vogn. Barnets far er høy og jeg er under 160cm. Men Stokke vogna finner vi ikke utstilt i butikk bare en ny versjon. Jeg jobber i barnehage og merker jeg blir skikkelig vogn sær. For vi flytter på vogner og merker fort vogner som virker ustødige og som har trege hjul. Så jeg akkurat nå står mellom en Emma vogn eller Stokke trailz vogn. Babyjogger å har mye fint synes jeg. Men liker ikke bremse mekanismen. Og så må jeg klare å få vogna med på lokal toget. Så den må være litt smal å.
Kjæresten har trillet på en Stokke vogn og han sa den er god å trille. Planen min er egentlig å kjøpe brukt på Finn. Hører alle snakker om att man får vogn dilla og ender med å stadig selge og kjøpe ny brukt vogn på Finn.Jeg å har sett på denne vogna da den har en litt finere prislapp og er pen å se på. Syntes det er synd å ikke kunne prøve den i butikk. Eneste jeg har hørt er at den er veldig stor når den er slått sammen, og veldig tung.
Dette var noe jeg også lurte på. Vi har vært og sett på vogner i dag (og forsåvidt bestilt vogn også) den stang delen kan klikkes av. Enten ta av hele stanga, eller så kan du klikke av på ene siden og vri stanga til sides. Så veldig praktisk ut.På den bugaboo-vogna.. må man ha den stangen på bag-delen hele tiden? Eller er det mest for å løfte baggen?
Sniker fra juli.Noen som har erfaringer eller prøvd Cybex Eos Lux vognen? Finner lite info om den på nettet..![]()

Hvorfor ikke Cybex Talos? Den er testvinner som duovognHar noen erfaring med Cybex Balios lux? Babycare selger den + Aton B2 bilstol og adapter for 9000 kr nå og lurer på om vi bør benytte oss av det.
Andre alternativer jeg har sett litt på er Baby Jogger city sights og Cybex Eos Lux. Eller har noen et tips til en vogn under 7000 kr, eventuelt pakke med bilstol og adapter til rundt 9000?

Jeg har sett på den også, men den blir dessverre litt for dyrHvorfor ikke Cybex Talos? Den er testvinner som duovogn![]()

Om du trenger bilsete også, så har babycare en pakke på den: https://www.babycare.no/vognpakke-cybex-talos-s-lux-ink-cloud-g-moon-black-baseJeg har sett på den også, men den blir dessverre litt for dyr![]()

Er dessverre fremdeles litt for dyrt. Vil under 10 000 kr (helst billigere) for vogn, bilstol og base, selvom det ikke er så lett. Vi skal se litt på vogn i butikken i morgen, så kanskje samboeren skjønner at vi må opp i pris. Han synes det er dyrt med 7000 kr for pakke med bilstolOm du trenger bilsete også, så har babycare en pakke på den: https://www.babycare.no/vognpakke-cybex-talos-s-lux-ink-cloud-g-moon-black-base
Men ja, den koster mer enn eos.. vi endte med Talos, da den virket så utrolig mye bedre, og det fulgte med bilsete da vi kjøpe![]()

Vi endte opp med å kjøpe Cybex Eos Lux etter å fått sett litt videoer og tilbakemeldinger på den. Alle som har skrevet noe om det har kun positive tilbakemeldinger, så jeg tenker at til vårt bruk blir den helt sikkert perfekt. Kjøpte den gjennom Pinkorblue der det var tilbud på komplett vogn og bilstol til ca 4700. Venter i spenningEr dessverre fremdeles litt for dyrt. Vil under 10 000 kr (helst billigere) for vogn, bilstol og base, selvom det ikke er så lett. Vi skal se litt på vogn i butikken i morgen, så kanskje samboeren skjønner at vi må opp i pris. Han synes det er dyrt med 7000 kr for pakke med bilstol![]()