Barnevogn og Bil

bebe

Forumet er livet
Ikke lett dette.... var en liten tur ute i dag.... bare måtte ha frisk luft etter å vært inne en uke nå med bare sykdom...

Var hos en forhandler som solgte de fleste merker av barnevogner.
Og i dag sukker jeg virkelig tungt.... [&o]

Jeg hadde tenkt å kjøpe Simo Kombi når den tid kommer... men det er en glemmesak, får ikke plass i bilen til den ...  Og enda verre er det med Emmaljunga sine modeller, de tar enda større plass....  Dobbeltsukk...  Eneste vognen som blir mest kompakt sammenslått er Brio sine... og det er dem jeg synes ser minst fin ut...... Uff...  Det skal ikke være lett !
Så nå vet jeg ikke hvilken vogn jeg skal velge, eller om jeg rett og slett må kjøpe ny bil... SUKK

ORIGINAL: mrsdior

har du sett på oth bugaboo og emmaljunga city cross og city jet? de er ytrolig små. vi fikk plass til alle i vår bil, og vi har en toyota supra[8D]

hilsen ei som bare er inne å lurer litt på dere nygravide[8D]

Så på city cross ja.. men da blir jo bagvogn like lav somsportsvogn.. og bag'en virket så liten.
Men kanskje det hadde gått... men samboer er 194 høy - så vognen kan ikke være for lav..
Den Oth Bugaboo ser grei ut, men jeg ønsker ikke 3 hjuling..

Hehe, det skal ikke være lett...

Har ikke lyst å bytte ut bilen min grunnet barnevogn.. jeg er veldig glad i bilen min ser du.. sukk

Ser det er mangen som velger Emmaljunga... Hvilken bil har dere montro ????

Har ikke bestemt oss hvilkenvogn type enda, men har en vw passat, så slipper å tenke på plassen[:)] Kunne ikke tenkt meg mindre bil......[:D]

Har du vurdert Teutonia vogn? Den har vi, og jeg har en kjeeeempeliten bil, men jeg får plass til Teutonia mistral kombivogn i bilen min. Ikke er vogna så tung, og baggen har grei plass[:)] Bare et tips!
I tillegg er styret justerbart, så det kan reguleres alt etter hvem som skal gå tur[:)]

Hei.. Jeg snike rlitt her inne jeg, hører egentlig til august..

Ville bare si at til dere som bor i Bergen og sliter med plass til vogna i bilen og sånn.. Ta en tur innom Baby Kos i Kalfarveien og se på Bebe COnfort sine vogner. Vi kjører en liten bil, men klarte fint å få plass til denne vogna i bagasjerommet. Hardbagen på den, kan brukes som bilsikringsbag, slik at ungen kan ligge på langturer i stedet for å sitte oppreist i bilstolen. Hvis dere kjøper bilstol i samme merket, kan denne klikkes på understellet på vogna, slik at dere slipper å dra med dere bag-delen hvis dere skal ut på korte turer..

Bare et tips... [:)]

ORIGINAL: bebe

Ikke lett dette.... var en liten tur ute i dag.... bare måtte ha frisk luft etter å vært inne en uke nå med bare sykdom...

Jeg hadde tenkt å kjøpe Simo Kombi når den tid kommer... men det er en glemmesak, får ikke plass i bilen til den ...  Og enda verre er det med Emmaljunga sine modeller, de tar enda større plass....  Dobbeltsukk...  Eneste vognen som blir mest kompakt sammenslått er Brio sine... og det er dem jeg synes ser minst fin ut...... Uff...  Det skal ikke være lett !
Så nå vet jeg ikke hvilken vogn jeg skal velge, eller om jeg rett og slett må kjøpe ny bil... SUKK

En sånn vil jeg og ha... nå tenker jeg og at den ikke får plass i bilen min [:o], så åssen bil har du?

ORIGINAL: NurkeBaby

En sånn vil jeg og ha... nå tenker jeg og at den ikke får plass i bilen min [:o], så åssen bil har du?

Mitsubishi Carisma (kombi modell)

ORIGINAL: fairy

Min Brio Kombi 2006 mod. er ganske lik Simo sin 2006 mod. syns jeg.

Er denne her (denne er 2007 mod. men eneste forskjellen er refleksene)
http://www.brio.no/BRIO_NET/Norge/?b=3
Simo sin:

Vi er iallfall kjempefornøyd med vårt Briokjøp, selv om den originale planen var Simo her også..

Har sett litt på den kombi vognen til Brio, ser fin ut den. Men synes bag'en virker så liten ?

Hehe, det skal ikke være lett...

Har ikke lyst å bytte ut bilen min grunnet barnevogn.. jeg er veldig glad i bilen min ser du.. sukk

Ser det er mangen som velger Emmaljunga... Hvilken bil har dere montro ????

Hører ikke til her, men tenkte eg kunne svare deg for det om.[:)]
Vi skal nok ha oss en emmaljunga smart duo (eller classic duo) og vi har en golf, en liten bil ja (den tar så og si hele bagsjerommet), men det får heller være.
Har ikke råd til å tenke på en ny bil en gang akkurat no.[;)]
Eg ville prøvd denne i bilen deres hvertfall, det er en veldig god vogn (sier de som har peiling) og bagen er ikke liten. (smart duoen er lettere enn classic duoen, derfor vi tenker på den)

I dag fikk jeg med samboer ut for å finne vogn som kan passe for bilen vår.
Vi har nå bestemt oss for Emmaljunga City Cross med City Bag [;)]
Men har selvsagt ikke bestemt oss for farge og sånn enda...
Den er noe mindre enn vanlig Emmaljunga Egde Duo, og fikk god plass i bilen vår. [:D]
Simo Kombi kunne vi se helt bortifra da denne også tok aaaltfor stor plass.

Emmaljunga City Bag

Emmaljunga City Cross

Back
Topp