Barnevogn igjen

ORIGINAL: Camilla!

Hva er egentlig forskjellen mellom emmaljunga egde duo og emmaljunga city cross med bag?? [&:]
Eg er helt grønn på dette, og blir helt forvirret [8D] hehe

bagen på edge er større, hjulene er luftfylte og det er flere små detaljer på edgen.

men city cross veier mindre og er letter o trille syns jeg[:D]

ORIGINAL: Lille Luringen

ORIGINAL: Camilla!

Hva er egentlig forskjellen mellom emmaljunga egde duo og emmaljunga city cross med bag?? [&:]
Eg er helt grønn på dette, og blir helt forvirret [8D] hehe

bagen på edge er større, hjulene er luftfylte og det er flere små detaljer på edgen.

men city cross veier mindre og er letter o trille syns jeg[:D]

Oki, takk for svar [:D] ønsker å kjøpe en med litt stor bag, siden det kanskje er stor sjanse for at babyen får hoftefeil siden eg selv hadde det da eg var liten..

Denne vil jeg være med på...

Nå blir det jo ikke noe ny vogn på oss men vi har disse:

Denne er etter gutten og er nå 7 år gammel[:-] (beste vogna ever)

Simo Duo
Bagdelen

Sitte delen

Dette er vogna etter snuppa. (Og så beste vogna ever)[8D]

Emmaljunga City Cross Duo
Bagdelen

Sittedelen

Har også en paraplytrille og en Emmaljunga Scooter etter guttungen...Pluss jeg skal kanskje få en Quinny vogn av ei venninne av meg[:o]

ORIGINAL: sengepolka

ORIGINAL: sengepolka

Jeg har så lyst på hele denne serien i city................ 

Den er kjempefin[:)]

nydelig serie, men må finne ut litt om understell osv..
prisen er ikke akkurat lav, men har planer om et barn til så får se det som investering for 2 stk [:)][:)]

understellet til city cross er kjempefint, punkteringsfrie hjul- ja dem er lette i snø også[;)][:D] og veier utroligt lite, dvs lett o løfte inn o ut av bil og så er dem lette og fine o trille[:D][:D]

selger emmaljunga på jobb[;)]

Synes de er helt pyton å kjøre i snøen jeg...[8|] Hadde hjulene vært smalere så hadde den vært helt perfekt...Og så er det for lavt under til at den kan være fin å kjøre i vinter vær...

Men det skal nå sies at det kommer veldig ann på hvordan veia er måkt...Så den er ikke heeeelt ubruklig om vintern...MEn det beste er med lufthjul...

ORIGINAL: Myth

I serien dyre vogner til "fiffen" - kommer her en rosa sak fra Silver Cross:

Jeg synes nesten den er litt kul, men det er kanskje fordi den minner meg om noe mamma trillet meg i :)

Hadde en slik i blå og hvit til lillemor. Kjempe lekker, men den var kjempe stor og litt tung å trille. Hadde forresten ikke plass i bilen vår til den å vi har stor stasjonsvogn altså.
Men de er super fine!!!

Back
Topp