Barnevogn igjen

Myth

Forelsket i forumet
Trodde vi hadde en tråd, men fant den ikke igjen. Kanskje legge den under "viktige tråder" - så kan vi la barnevogndebatten gå der? :)

Jeg vil ha denne her!

Men hva med en egen tråd? Jeg kan da ikke søke gjennom alle innlegg og kommentere alle vogner jeg ser :D

[:D]

- Myth -

denne vil jeg ha:)

Dette var en veldig bra tråd!!![:D][:D]

Eg sitter å tenker mellom to vogner, Emmaljunga egde duo, eller simo duo(tror det var det den het[8D]) [:)]

Gøy å se på hva folk vil ha :D

ORIGINAL: Camilla!

Eg sitter å tenker mellom to vogner, Emmaljunga egde duo, eller simo duo(tror det var det den het[8D]) [:)]

Er den jeg har bilde av:) Elsker den vogna! Den er visst veldig tung, men!

Har ikke sett på vogn vi[:D]. Bare smugtitta på finn for å se ca. For sambo var veldig bestemt på hvordan vi skulle ha. Bevegelige hjul og styre så man kunne gå med vogna mot seg og fra seg^^

ORIGINAL: maltesers

Ja, har hørt det eg også.. men er veldig greit at det er både liggedel og sittedel med da [:)]

Ja, har hørt det eg også.. men er veldig greit at det er både liggedel og sittedel med da [:)]

jeg vil veldig gjerne ha den vogna. veit den ikke er så billig, men skal kikke på i sverige!

jeg vil veldig gjerne ha den vogna. veit den ikke er så billig, men skal kikke på i sverige!

ja tenkte eg skulle gjøre det eg også.. men blir nok ikke så veldig mye billigere for oss siden vi må kjøre fra bergen, men tenkte å besøke min søster samtidig(hun bor i sarpsborg). så da blir det jo bare positivt uansett[:D]

Jeg er så usikker på hvilken vogn jeg vil ha så denne tråden var genial:) Jeg hadde så lyst på emaljunga sist gang, men da kjøpte jeg bare bag til maclaren vognen. Nå har jeg lagt den ut til salg på finn for denne gangen har jeg lyst på ny vogn:) Men litt usikker på hva jeg vil ha:)

Denne har vi nå til vår gutt, superfornøyd! Men den er litt stor, men jeg har ikke hatt noen problemer med å bære den inn å ut av bilen.

Denne kjøpte vi på tilbud, 4 dager etter jeg tok testen[;)] Men det var så bra tilbud at vi måtte slå til, hadde bare 2 igjen på Barnas Hus. Men den vi kjøpte er 2008 modell, så den ser ikke helt lik ut. Og vi kjøpte med en hardbag til den lille[:)] Kjempegod å trille, virker bedre å trille enn Simo vogna.

Vi har denne fra sist gang, og trenger bare kjøpe bag'en til vogna. Har vogna i svart så tenkte kjøpe bag i en farge som passe babyen når vi vet kjønnet.

Jeg har sånn halvveis bestemt meg for Emmaljunga city cross![:)]

ORIGINAL: Frøken S

Jeg har sånn halvveis bestemt meg for Emmaljunga city cross![:)]

Vi har city crossen til eldstemann, og er kjempe fornøgd. Vi hadde med city baggen når han var baby, men nå tenkte vi å kjøpe en hardbag til sportvogdelen til babyen + et søskensete som storebror kan sitte i når han skal bli med i vogna. Jeg orker ikke kjøpe en tvillingvogn, for tviler på at vi kommer til å bruke den så mye.

ORIGINAL: Myth

Trodde vi hadde en tråd, men fant den ikke igjen. Kanskje legge den under "viktige tråder" - så kan vi la barnevogndebatten gå der? :)

Jeg vil ha denne her!

Hva heter den vogna???

Syntes den var driiiiiit tøff [8D]

Har en Simo Duo til sønnen min. Og så må vi ha en søskenvogn. Vet ikke hvilken enda, men vil gjerne ha begge mot meg [:D]

Jeg ska ha city cross med city bag[:D]

det beste av alt er at jeg jobber med at selge barnevogner så jeg får de til innkjøpspris[:D][:D] kan ikke bli bedre[:D]

Jeg har så lyst på hele denne serien i city................ 

Back
Topp