Barnevogn(er)

Har hatt simo combi, tfk jogster twist, mountain buggy og emmaljunga city cross og emmaljungaen er uten noen tvil best, i hvertfall som bagvogn:)

Elsker den flotte vognen vår:) tfk vognen står i bhg, det er den super til;)

Har Edge duo fra førstemann. Elsker vogna å gleder meg å ta fram bagen til spira i magen! :) Ei utrolig god vogn å trille. Men er litt stor å tung om man skal mye inn/ut av bil. Bagen er også fin med at man kan sette ryggen litt opp. Og at det er luftng i den på varme dager.

Her blir det Emmaljunga Edge duo som dypvogn og som sportsvogn i begynnelsen (fordi jeg vil at lille skal sitte vendt mot meg). Så blir det Tfk joggster twist som sportsvogn etter det. Den er så fantastisk god å trille!

Jente født 2011
Venter en liten 08.01.2014

vi har en emmaljunga nitro city og en tfk. og til sammen er de helt perfekte ;) minuset med tfk er litt for stor sportsdel til de minste og de sitter vendt fra deg når du triller. emmaljungaen har jeg bare som sportsvogn og den er en stor favoritt også i barnehagen

Tfk-fan sjølv :-) kjøpte nett multi-x bagen til vår, og jenta på 9 mnd er superfornøyd på tur, sitt høgt og ser meg.

<3 gutt sept-06 og jenta sept-12 <3

Noen som har prøvd ut EMMALJUNGA MONDIAL DUO? :)

Vi hadde mondial til førstemann, og var kjempefornøyd :-) Den står klar til andremann også. Syntes ikkje det var noke problem å ta den inn og ut av bil, og kjempegod å kjøre på all slags føre.
Når frøkna var ca 1 1/2 år så bytta vi til emmaljunga scooter fordi då begynte sportsdelen til mondialen å bli litt tung.

Jeg hadde en simo kombi sist som var veldig ålreit, men noe tung nettopp fordi man drar på begge vognene liksom. Fordelen er at det er god plass i denne siden vi får vinterbarn og må ha plass til tepper og vognbag og etc. Denne gangen skal jeg prøve ut Emmaljunga Edge Duo pga at den er egentlig ganske så lik men jeg syns den er finere i fasongen. Denne er nok lettere også siden det er en duovogn :)

Jeg syns dette er døds vanskelig jeg. Trillet mye med emmajunga til mine tantebarn, syns den var god å trille men tung å ta inn/ut av bil.
Og siden vi får i januar så må man jo regne med at det blir mye ut og inn av bil. Da vil man gjerne ha en lett vogn, samtidig en som ikke er helt klin umulig på vinterføre.. bahh...

*på telefonen vel :-)*

Satser på å finne en pent brukt emmaljunga city cross. Svindyrt med ny vogn fant jeg ut! Hvertfall akkurat den!

-Bruker BV app'en
-Termin 5. Januar 2014 ♥

Har lyst på emmaljunga nitro city (er det det den heter?) hadde teutonia med tre hjul sist og var veldig fornøyd. Hadde ikke behov for noe ekstravogn. Noen med erfaring eller tilbakemelding på emmaljunga nitro city? :-)

Vi har allerde kjøpt :) Valgte å kjøpe brukt, vognen er 2 år ammel og ser ubrukt ut :) vet desverre ikke navnet på den :/

Har Emmaljunga Cangaro <3 Trenger bare å kjøpe CityBag så er saken grei.

Har akkurat bestemt meg for Bugaboo Buffalo :)

Vi hadde mondial til førstemann, og var kjempefornøyd :) Den står klar til andremann også. Syntes ikkje det var noke problem å ta den inn og ut av bil, og kjempegod å kjøre på all slags føre.
Når frøkna var ca 1 1/2 år så bytta vi til emmaljunga scooter fordi då begynte sportsdelen til mondialen å bli litt tung.

Forresten så er edge og mondial så godt som samme vogna bortsett frå utseende :-)

Back
Topp