Barnevogn(er)

Mamma014019

Blir kjent med forumet
Hei Jenter!!

Har dere begynt å se etter barnevogn?

Hos meg står det mellom to stk. Prøver å velge litt praktisk... Men det er lettere sagt enn gjort...

Noen som har noen meninger og vet noe om Bugaboo Cameleon3, og emaljunga edge duo?

Her blir vi å bruke edge duo fra sist, veldig fornøyd med den, men lurer på om jeg skal kjøpe nitro understell til den :)

venter på lillebror/søster 17.01.14

Hei Jenter!!

Har dere begynt å se etter barnevogn?

Hos meg står det mellom to stk. Prøver å velge litt praktisk... Men det er lettere sagt enn gjort...

Noen som har noen meninger og vet noe om Bugaboo Cameleon3, og emaljunga edge duo?
Bugaboo'en er fin i teorien.. Håpløs i praksis;) solgte min etter 5 mnd! Flott inne på kjøpesenter da :P

Bugaboo'en er fin i teorien.. Håpløs i praksis;) solgte min etter 5 mnd! Flott inne på kjøpesenter da :P
Bugaboo har kommer med en ny vogn. Bugaboo Buffalo. Større hjul (fortsatt svingbare, kan også festes) også har sportsdelen blitt litt større. Jeg har forelsket meg helt :) ImageUploadedByBV Forum1370544916.253615.jpg

Jeg har erfaring med bugaboo. Bagen er veldig smal. Vognen passer i syden og ikke i Norge da den ikke finnes lun. Kallesjen Har åpninger rundt og stoffet blåser rett igjennom. Jeg synes ikke noe om svingbare hjul (jeg går mer langs gata enn på kjøpesenter). Og om du er lav og skal ha håndtaket justert ned så er det veldig kort til vognen, jeg gikk å sparket i understellet når jeg gikk. Og så er det liten plass under. Anbefales med andre ord ikke!

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Bugaboo har kommer med en ny vogn. Bugaboo Buffalo. Større hjul (fortsatt svingbare, kan også festes) også har sportsdelen blitt litt større. Jeg har forelsket meg helt :) Vis vedlegget 17538
Ja jeg har sett på den, og som bagvogn tror jeg den er knall, men den kalesjen der er håpløs når barnet blir litt større og ikke vil sove... Bare å vippe ned... Irriterte meg grenseløst!

Ja jeg har sett på den, og som bagvogn tror jeg den er knall, men den kalesjen der er håpløs når barnet blir litt større og ikke vil sove... Bare å vippe ned... Irriterte meg grenseløst!
Hehe! Skal ta med alle erfaringer og synspunkter den sag vi skal kjøpe vogn. Har triller mye på niesen min i Mountain Buggy, og syns det var en knallbra vogn, så den skal absolutt også vurderes :)

Brio happy !!

Vi har en grå Emmaljunga Edge Duo fra før, så skal bruke den igjen. Hadde jeg valgt på nytt, så hadde det blitt en lettere vogn! Ikke tre hjul, stoler ikke på det...

*Venter #2 i januar 2014*

Jeg hadde emmaljunga classic duo sist, har solgt den nå og kjøpte en nesten ubrukt brio happy .. Godt med forandring, tror jeg kommer til å bli super fornøyd :D

Jeg har hatt emmaljunga city cross til begge mine og har vært veldog fornøyd. Men har litt lyst til å bytte den ut. Lurer på TFK

Har en city cross og en brio sitty trille fra første barn. Har vært veldig fornøyd med de... Har litt lyst på emmaljunga scooter, men tror jeg holder på pengene når jeg har vogner fra før :-)

Har sett litt på nett på Emmaljunga edge duo og Teutonia elegance. Flotte vogner!

Har city cross nå, og er godt fornøyd med den. Ikke like fornøyd med at førstemann nektet å ligge i bagen (nysgjerrig fyr), og måtte over på sportsdelen ved 5 mnd - men det er ikke vognas skyld;)

God å trille, og lett å løfte inn i bilen. Blir nok å bruke city crossen, og å kjøpe søskenvogn i tillegg.

Hadde Emmaljunga Edge Duo sist! Syns den var alt for tung, sportsdelen ble nesten ikke brukt. Tror d blir TFK denne gangen;)

Her blir det Emmaljunga edge duo sin sportsdel og bag i svart skinn fordi jeg syns bagen er så romslig og emmaljunga nitro city understell :-) fordi det er super lett og kjøre.ImageUploadedByBV Forum1370716095.834357.jpg

Back
Topp