Barnevogn, elle melle

Tredjegullpåvei

Andre møte med forumet
Hei

Vi har ikke bestemt oss for barnevogn enda. Men vi vurderer Mountain Buggy og City Elite. Samboer syns også Bugaboo er fin.

Har noen erfaringer med noen av disse?
Pluss og minus mottas med stor takk:greet025
 
De første har jeg faktisk altså hørt om! Spent på å se andres erfaringer. Selv tror jeg vi går for Emmaljunga ntx 90. Stor oppbevaring og god å kjøre! Elsker den❤️
 
Hei

Vi har ikke bestemt oss for barnevogn enda. Men vi vurderer Mountain Buggy og City Elite. Samboer syns også Bugaboo er fin.

Har noen erfaringer med noen av disse?
Pluss og minus mottas med stor takk:greet025
Jeg har mountain bugge, jeg er kjempe fornøyd, søstra mi også som når har lånt den i 1.5 år, blir vell trasig når jeg må ha den tilbake :joyful: vi bor der vi har mye terreng, mye snø, grus og asfalt, funker på alt, og tar liten plass :)
 
Jeg har mountain bugge, jeg er kjempe fornøyd, søstra mi også som når har lånt den i 1.5 år, blir vell trasig når jeg må ha den tilbake :joyful: vi bor der vi har mye terreng, mye snø, grus og asfalt, funker på alt, og tar liten plass :)
Vi bor på fjellet, så har mye snø fra november til mai. Så godt å høre at den er god på det også. Syns du den tar mye plass i bilen?
 
Vi bor på fjellet, så har mye snø fra november til mai. Så godt å høre at den er god på det også. Syns du den tar mye plass i bilen?
Nei, den jeg hadde med storebror, simovogn tok mye plass... Den er lang, det er det eneste, men blir flott flat :) legger bagen oppe den smalesye delen, også enkelt å ta av og på hjulene om det trenges, men det måtte jeg bare når svigermor skulle ha den i bilen...
 
Back
Topp