Barnevogn da?

mamma_til_3

<3 Desemberhemlighet <3
VIP
I lys avbilsetetråden, hva slags barnevogn vil du helst ha? Har du en fra før? Kjøpe ny? Brukt?



Vi må kjøpe ny/brukt. Det vi har igjen fra de store barna er en voksiposeog en tripp trapp stol. Så her må det meste kjøpes.

Drømmevogna er Bugaboo eller Easywalker qtr.
 
Her har vi Simo Kombi, kjøpt ny i 2010 før vi fikk første.
Var den jeg ville ha da, og har vært kjempe fornøyd.
Så vi skal bruke den denne gangen også :)
 
Vi skal ha en Emmaljunga Edge Duo (tror jeg...) Kjøper 2008 eller 2009-modellen brukt av en venninne, og det har jeg null problem med :)

Skulle vi hatt ny vogn hadde vi sannsynligvis gått for en Stokke, Quinny eller Emmaljunga-vogn :)
 
I lys avbilsetetråden, hva slags barnevogn vil du helst ha? Har du en fra før? Kjøpe ny? Brukt?



Vi må kjøpe ny/brukt. Det vi har igjen fra de store barna er en voksiposeog en tripp trapp stol. Så her må det meste kjøpes.

Drømmevogna er Bugaboo eller Easywalker qtr.
jeg har tfk joggster vogn, den er suuuuuuuper, må bare ha bag til den :)
 
Vi har også Simo Kombi fra 2010. Litt tung, men veldig praktisk ute i villmarka der vi bor :p Er ikke så veldig opptatt av vogn heller, så jeg er bare glad jeg slipper den utgiften.
 
Har solgt det meste av utstyret, for vi hadde egentlig bestemt oss for at vi ikke skulle ha flere barn. Men så ombestemte vi oss ;)
Vi hadde Simo Kombi og Teutonia Mistral den gang.

Denne gangen har jeg lyst på Emmaljunga :) Litt usikker på hvilken modell.
 
Vi har en emmaljunga city cross fra 2010, og vi kommer til å bruke den denne gangen også :) Har vært veldig fornøyd med den.
 
Følger med her for å få noen tips :) Har ingen utstyr fra før!
 
Har simo duo 2009 model. Har lyst på en mindre og lettere vogn... Får se om jeg får viljen min ;) Simoen blir uansett sovevogn i Bhg etter hvert..
 
Kjøpte ny city cross i fjor, men et minus med den e at bagen e liten, med tanke på at vi får vinterbarn, og i mine beregninger var det ikke at lisjemor skulle være nesten 5kg:):) så den var litt liten :/ har nå byttet til sportsdel, jor det når hun var 5 månedmåned
 
Back
Topp