Barnevogn da?

En tråd i 'Desember 2013' startet av snart_3?, 9 Apr 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. mamma_til_3 <3 Desemberhemlighet <3 VIP

I lys avbilsetetråden, hva slags barnevogn vil du helst ha? Har du en fra før? Kjøpe ny? Brukt?

Vi må kjøpe ny/brukt. Det vi har igjen fra de store barna er en voksiposeog en tripp trapp stol. Så her må det meste kjøpes.

Drømmevogna er Bugaboo eller Easywalker qtr.

2. _nette86 venter en liten juleskatt Høsthjerter 2017

Her har vi Simo Kombi, kjøpt ny i 2010 før vi fikk første.
    Var den jeg ville ha da, og har vært kjempe fornøyd.
    Så vi skal bruke den denne gangen også :)

3. kattungen Glad i forumet

Vi skal ha en Emmaljunga Edge Duo (tror jeg...) Kjøper 2008 eller 2009-modellen brukt av en venninne, og det har jeg null problem med :)

Skulle vi hatt ny vogn hadde vi sannsynligvis gått for en Stokke, Quinny eller Emmaljunga-vogn :)

4. Guttemamma82 Forumet er livet VIP

jeg har tfk joggster vogn, den er suuuuuuuper, må bare ha bag til den :)

5. elink Elsker forumet

Vi har også Simo Kombi fra 2010. Litt tung, men veldig praktisk ute i villmarka der vi bor :p Er ikke så veldig opptatt av vogn heller, så jeg er bare glad jeg slipper den utgiften.

6. lmk88 Forumet er livet VIP Oktoberskattene 2015

Må kjøpe søskenvogn :p

7. Prikk Flørter med forumet

Vi og :)

8. LykkeligeH Elsker forumet

Vi har ei simo kombi fra 2011 som vi skal beholde, men vi skal se om vi kan få tak i ei søskenvogn også!

9. Hildus Glad i forumet

Har solgt det meste av utstyret, for vi hadde egentlig bestemt oss for at vi ikke skulle ha flere barn. Men så ombestemte vi oss ;)
    Vi hadde Simo Kombi og Teutonia Mistral den gang.

Denne gangen har jeg lyst på Emmaljunga :) Litt usikker på hvilken modell.

10. Superlilje Elsker forumet Septemberlykke 2016

Vi har en emmaljunga city cross fra 2010, og vi kommer til å bruke den denne gangen også :) Har vært veldig fornøyd med den.

11. missi12 Elsker forumet

Følger med her for å få noen tips :) Har ingen utstyr fra før!

12. Amelia Bedelia Elsker forumet

Har simo duo 2009 model. Har lyst på en mindre og lettere vogn... Får se om jeg får viljen min ;) Simoen blir uansett sovevogn i Bhg etter hvert..

13. ~lilletrille~ Forelsket i forumet

kan signere denne eg :)

14. lulan Forelsket i forumet

Har city crossen nå, men her blir det søskenvogn;);)

15. lulan Forelsket i forumet

Kjøpte ny city cross i fjor, men et minus med den e at bagen e liten, med tanke på at vi får vinterbarn, og i mine beregninger var det ikke at lisjemor skulle være nesten 5kg:):) så den var litt liten :/ har nå byttet til sportsdel, jor det når hun var 5 månedmåned

Del denne siden