Barnevogn 2.0 - Hvilken kjøpte du og hvorfor?

Vi gikk for bugaboo fox 5 denne gangen, angret ofte på det monsteret av en emmaljunga vi hadde sist. Er vi flere som bestilte fra Barnas Hus nå under Black week? Har dere i så fall hørt noe? Det ble ikke sagt noe om leveringstid, og å logge seg inn på Min Side på hos Barnas Hus har jo ingen hensikt.
 
Vi gikk for bugaboo fox 5 denne gangen, angret ofte på det monsteret av en emmaljunga vi hadde sist. Er vi flere som bestilte fra Barnas Hus nå under Black week? Har dere i så fall hørt noe? Det ble ikke sagt noe om leveringstid, og å logge seg inn på Min Side på hos Barnas Hus har jo ingen hensikt.
Vi bestilte og hentet vår i går. Skal sies at vi var tidlig ute i black week da.
 
Vi gikk for bugaboo fox 5 denne gangen, angret ofte på det monsteret av en emmaljunga vi hadde sist. Er vi flere som bestilte fra Barnas Hus nå under Black week? Har dere i så fall hørt noe? Det ble ikke sagt noe om leveringstid, og å logge seg inn på Min Side på hos Barnas Hus har jo ingen hensikt.
Tok noen uker da vi bestilte vogn. Fikk sms når den var klar til henting i butikken.
 
Arva akkurat ein svart emmaljunga super viking med bag og ergonomisk sittedel av ei venninne. Der fulgte det med søskenadaper, men tviler på at vi får bruk for den sidan nest yngste blir 4,5 år til våren. Den er visst ikkje god på vinterføre, har berre sommerhjul uten luft til den.

Har babyjogger city elite frå før med bag (men er usikker på om eg har/finner adapterne). Har søskenbrett til den.
 
Bugaboo Fox her ettersom vi var så fornøyde med Buffalo sist. Men klarer ikke helt slippe tanken på e-priam…
 
Ser flere nå har handlet inn sin barnevogn til baby, tenkte det kunne være fint å samle i egen tråd hvilken vogn du kjøpte og hvorfor valgte du akkurat den? Hvilke kriterier føler du ble oppfylt? :happy:

Gøy å finne igjen denne tråden etter vi har fått brukt vognene våres også, og da kan vi jo legge inn reviews :woot:
Så gøy med en tråd om barnevogner! Jeg har nylig gått til innkjøp av Bellino Di Lusso, og jeg må si at jeg er storfornøyd med valget. Her er grunnene til at jeg falt for akkurat denne vognen:

Komfort for babyen: Det som virkelig sto ut for meg med Bellino Di Lusso, var hvor komfortabel den virket for den lille. Med en romslig og godt polstret liggedel, følte jeg at babyen min ville ligge trygt og godt på alle våre turer.

Design: Jeg må innrømme at designet også spilte en stor rolle i valget mitt. Bellino Di Lusso har et elegant og moderne utseende som virkelig skiller seg ut. Jeg har allerede fått flere komplimenter for hvor stilig vognen ser ut!

Praktiske funksjoner: Denne vognen kommer med en rekke praktiske funksjoner som gjorde valget enkelt for meg. Justerbart håndtak, lett tilgjengelig bagasjekurv og enkel sammenleggbarhet er bare noen av funksjonene som jeg setter stor pris på.

Terrenggående egenskaper: Siden vi bor i et område med variert terreng, var det viktig for meg med en vogn som kunne håndtere både bygater og mer utfordrende underlag. Bellino Di Lusso håndterer ulike underlag uten problemer, takket være robuste hjul og god fjæring.

Jeg ser frem til å fortsette å bruke Bellino Di Lusso og vil definitivt komme tilbake for å gi en mer inngående anmeldelse etter å ha brukt den en stund. Det hadde vært supert å høre om andres erfaringer også! :D
 
Back
Topp