Barnevernet og misoppfatninger (link)

rodstilk

Forumet er livet
VIP
Altså, jeg blir virkelig rystet! Fikk invite til en gruppe på facebook som oppfordret til granskning av barnevernet, og det er jo i og for seg bra det, men folk er jo helt på bærtur.

Se på denne gruppen her, for eksempel: http://www.facebook.com/group.php?gid=103936546305552&v=wall

Flere som har blitt fratatt barna sine mener at de har blitt kidnappet av den norske stat - og grunnleggeren av den gruppa jeg postet link til ovenfor tror faktisk at staten selger barn til barnehandel, narkohandel og pedofile, og at det eksperimenteres med medisin på ungene?! De fleste som har skrevet på den gruppen jeg fikk invite til mener at barnevernet bør avskaffes og at ungene har det best hos familien sin - uten at myndigheter og NATO (hva i all verden) styrer oss. Og nåde de som sier i mot myndighetene, de blir faktisk strålet!

Det er forstålig at mennesker med slike meninger har blitt tatt fra ungene sine, tenker du sånn, er du faktisk veldig syk....

Noen burde fått selvinnsikt utskrevet på apoteket og satt muskulært... Er det mulig? Snakk om å være BLÅST.

Haha,er det mulig? jaja det sier jo bare litt. Ikke altid like heldig at det er så enkelt å lage barn.. 

Det er skikkelig skremmende at så virkelighetsfjerne mennesker faktisk har fått barn overhode.... stakkars barn frem til de ble fjernet. De burde vernes fra seg selv... de voksne asså..

den gruppa der har jeg sett før og ble like sjokkert den gangen. samme kjerringa som er administrator denne gangen å. så 1 eller 2 av videoene hun la ut forrige gang jeg var innom. glemmer ikke de videoene med det første. håper facebook sletter hele gruppa. hvertfall for barna hennes sin del.

Jøss... Er det plutselig lov å linke til Bianca Rytter nå?
Husker det ble furore her for ett års tid siden da noen linket til henne på facebook. Og da ble det sagt at hun var FOR syk til at vi skulle sitte her og gjøre narr av henne, og at dattern hennes ikke burde bli hengt ut på diverse fora på nettet.

Jeg har sett en del videoer av henne og dattern når vesla ble hentet av barnevernet og politiet, og det var helt forferdelig å høre på panikken i huset når det skjedde :-S

Er nok ikke greit å være dattern hennes nei.. Får håpe hun ikke blir skadet for livet av at mamman er syk på sinnet :'(

Helt sykt vettu.. Har ei venninne som jobber i barnevernet, og historiene er jo helt hinsides innimellom. Folk skjønner jo absolutt ingenting! Hva så om de ruser seg og ungene går rundt i avføring, den får da mat - da er vel alt greit!

Dramadama skrev:
Jøss... Er det plutselig lov å linke til Bianca Rytter nå?
Husker det ble furore her for ett års tid siden da noen linket til henne på facebook. Og da ble det sagt at hun var FOR syk til at vi skulle sitte her og gjøre narr av henne, og at dattern hennes ikke burde bli hengt ut på diverse fora på nettet.

Jeg har sett en del videoer av henne og dattern når vesla ble hentet av barnevernet og politiet, og det var helt forferdelig å høre på panikken i huset når det skjedde :-S

Er nok ikke greit å være dattern hennes nei.. Får håpe hun ikke blir skadet for livet av at mamman er syk på sinnet :'(

det er barna hennes jeg synes synd på som blir hengt ut alle plasser med fullt navn og bilder/video av sin egen mor. jeg glemmer aldri de videoene jeg har sett.

turboquattro skrev:

det er barna hennes jeg synes synd på som blir hengt ut alle plasser med fullt navn og bilder/video av sin egen mor. jeg glemmer aldri de videoene jeg har sett.

Ja, det er så klart barna det er synd på. Bianca BURDE være så oppegående at hun burde se at ungen hennes lider, men det gjør hun altså ikke :(
Synes de videoene som hun legger ut er helt forferdelige. Det burde ungen skånes for!

Har vært i  barnevernet selv, men har ikke blitt fratatt sønnen min. Men snakket med ei som hadde slike meninger. Men noen ganger er det faktisk best for barna og få et hjem der de har rutiner , rammer og grensesetting. Jeg er ganske glad for at vi har b.vernstjenesten i de fleste tilfeller. Mye kunne vært gjort andeledes. Men som sagt, noen ganger er det beste for barna og komme til forutsigbare hjem

Hun ER jo ikke helt frisk hun som har opprettet denne gruppen, og hun trenger nok mye hjelp. Det er fullt forståelig at barna hennes ikke kan bo med henne.
Jeg synes synd på barna hennes som utleveres med bilder og fulle navn i alle gruppene hennes, og jeg synes synd på henne som lever med de vrangforestillingene hun har!
Stakkars damen, som GARANTERT savner barna sine desperat, men som helt åpenbart ikke er i mental balanse...

vel, jeg har rapportert gruppen og jeg håper flere gjør det samme... sånne folk burde vært beskyttet mot seg selv...

Back
Topp