barnevennlige hotell i Torrevieija/omegn?

Dollface

Forumet er livet
VIP
NOen som har tips?

Mamma fyller 60 neste år og vil gjerne feire der.. jeg har samtidig sagt til ei venninne at vi skal reise til syden sammen - med våre 4 barn som da er 9,to på  nesten 7 og ei på nesten 1..

Men om det ikke finnes noe sånt hotell der, så må jeg få mamma til å reise et annet sted, for det blir ikke to sydenturer samme sommeren.. :P

Gjerne hoteller i passelig avstand fra Alicante, evt andre steder man kan reise til fra Torp eller Kjevik.

La Zenia hotel er veldig fint og barnevennlig med en veldig fin strand. Torrejoven er et stygt hotell :p 

La Zenia ligger et stykke utafor byen, men er butikker og slikt like i nærheten. Mange fine og barnevennlige restauranter på Villa Martin som er 10 min. kjøring unna :) 

Er forresten ca. 3 kvarter reise fra Alicante

Mrs. Careface skrev:
Er forresten ca. 3 kvarter reise fra Alicante

det er helt passelig.. må nesten leie bil tror jeg.. :)

Billeie er ikke noe problem  for det er rett vei hele veien omtrent helt til du skal finne frem til La Zenia. Da må du bare kjøre av hovedveien så står det skilta hele veien. 

Mrs. Careface skrev:
Billeie er ikke noe problem  for det er rett vei hele veien omtrent helt til du skal finne frem til La Zenia. Da må du bare kjøre av hovedveien så står det skilta hele veien. 

jeg kjører som en spanjol så jeg skal nok klare meg.. hahaha :D

Haha :p Jeg og hadde klart meg helt fint der nede, men nå er jeg veldig vant med veien i Torrevieja på den siden av byen også da og i området ved La Zenia :p

Mrs. Careface skrev:
Haha :p Jeg og hadde klart meg helt fint der nede, men nå er jeg veldig vant med veien i Torrevieja på den siden av byen også da og i området ved La Zenia :p

snakket med mamma nå o ghun visste godt hvor det hotellet lå... og hun syns det hørtes fint ut..
men om du vet om andre i nærheten som er gode, og kanskje leiligheter... så si fra :D

Det er veldig mange som leier ut leilighetene sine i det området, men jeg vet ikke om noen. Vi har kun sovet på hotell der en gang og det var på Torrejoven. Jeg og søsteren min fikk ikke lov å nærme oss bassenget eller noe for det var så møkkete :p Var heldigvis bare en natt.

http://www.finn.no/reise/feriehus-hytteutleie/result?geoidtaxonomy=20000%2F25002%2F-134%2F85599&keyword=la%20florida&SLEEPING_CAPACITY_FROM=0&PRICE_FROM=0&orgId=&sort=0

Det området jeg har linka til er et rolig og fint område som er barnevennlig med fine leiligheter. Har leilighet like i nærheten. Er restauranter, barer og en matvarebutikk like ved :)

Mrs. Careface skrev:
Det er veldig mange som leier ut leilighetene sine i det området, men jeg vet ikke om noen. Vi har kun sovet på hotell der en gang og det var på Torrejoven. Jeg og søsteren min fikk ikke lov å nærme oss bassenget eller noe for det var så møkkete :p Var heldigvis bare en natt.

http://www.finn.no/reise/feriehus-hytteutleie/result?geoidtaxonomy=20000%2F25002%2F-134%2F85599&keyword=la%20florida&SLEEPING_CAPACITY_FROM=0&PRICE_FROM=0&orgId=&sort=0

Det området jeg har linka til er et rolig og fint område som er barnevennlig med fine leiligheter. Har leilighet like i nærheten. Er restauranter, barer og en matvarebutikk like ved :)

mamma hadde leilighet der nede før, la florida tror jeg.. skulle ønske hun ikke solgte den.. but then again.. da hadde hun bodd der og ikke rett borti hogget her..

Ikke gå alene der på kvelden. Det er viktig å huske på. Vi ble rana når vi gikk på en liten strekning på 10 meter hvor det ikke var gatelys. Gå alltid ved siden av mannen din og ha veska vekk fra veien :)

Mrs Lutz skrev:
hva mener du med barnevennlig? ikke masse festing?

ja.. og at det er noe for unger på 7 og 9 år å finne på..
er det ikke et badeland eller tivoli eller et eller annet i umiddelbar nærhet..?
For shopping er jo alicante SÅÅÅÅÅÅÅ mye bedre enn torrevieja, men det kan vi jo ikke gjøre hver dag.. hoho...

Back
Topp