Barnevennlig hage

Tipper katten prøver seg og angrer :p Pinnsvin klarer vel å forsvare seg ganske greit med piggene sine :D

Katten eller svinet? :p

Kanskje begge?

Ja, kanskje sammen <3 ;)

haha:P Pinnsvinet, vel :P mykje godt og koselig i skogen, utanfor den stressfullte hagen vår med energiske småbarn og nysgjerrig katt :)

Tja, ellers kan jeg fraråde rosebusker og andre planter med torner på.

Og med mindre du er veldig glad i våte barn så er fiskedam også noe jeg fraråder :p

Hihi :) Vi skal lage et lite utekjøkken :D

Hihi :) Vi skal lage et lite utekjøkken :D

Det høres knallkoselig ut! Har jeg hatt lyst på helt siden jeg så et eller annet oppussingsprogram for laaang tid siden :p

En dag, når jeg har blitt så voksen at jeg eier selv.

Nå tenkte jeg til Nora ;) Hehe. Men vi har tenkt på pizzaovn og sånn til oss voksne :D

Når vi har blitt rike, skal vi ha ein svær veranda oppi skogen vår, så skal vi ha utepeis :) men er satt på vent nokon år. Sia vi kjøpte båt istedenfor :)

Kjedelig å alltid måtte prioritere! :p Hadde vært fint å få i pose og sekk ;)

Vi tenkte å ha sånn gapahauk og utebål på hytta. :D

ja, det hadde vert deilig ;) Men så lenge ungane er så små har vi meir utbytte av båten ;) Vi KUNNE ha laga platning fremdeles, men då har vi ikkje råd til å skifte resten av kledningen på huset feks... Og ikkje fullt så stor og fancy som vi har lyst til =) Så då må vi prioritere det som er viktigst;)

Det eneste vi har nok av er tid :)

Prioriteringer er harde. Båt hørtes supert ut. Vi bruker penger på hytta, vår båt. :p

Vi skal pusse opp her hjemme, så får vi se hva som skjer siden :) Har et hus i Hardanger som må fikses etter hvert også. Det blir nok vår feriehus :)

Back
Topp