Barnevennlig hage

Husker mormor og morfar hadde noen blålilla blomster som var spiselige! ;)

Ellers er det jo veldig gøy med rips-, solbær- og stikkelsbærbusker! :D

Ja :) vi har plomme - og epletre :) har lyst å ha eit urtebedd, men eg er ikkje god på vedlikehald og slikt... :p

Jordbær! :D

det tiltrekker seg voldsomt mykje snegla!:P Men vi har nokon villjordbær, kanskje eg skulle prøvd å gje dei rotfeste i eit bedd :D

er vel ikke mye sneiler på verandaen? kjøkken hage er jo fint da :D

gress

Æsj, snegler er min store skrekk! Heldigvis har vi ikke det her i nord :D Når jeg var liten hylte jeg og begynte å gråte når jeg så snegler :p

skaff deg pinnsvin

En kan salte dem da dør de.

I fjor sommar hadde vi eit på besøk :):) vi har to nære naboer, ein på kvar side av huset. Eine er fasadenaboane, den andre er skogen <3 foretrekker den sistnevnte naboen :p

pinnsvin er koselige de. har 2 i kjelleren.
salt i hagen er kjempe bra. bare å rulle ungen der ute det

Ja, eg elsker dyra som kjem på besøk :) hakkespetten vår, han kjem tilbake kvart år :):) og ekkorna :) men eg likte ikkje den nærgående musa vi hilste på i fjor :p veldig søt, men ikkje velkommen :p men forhåpentligvis tar katten knekken på dei :P

Er i grunn blank på planter ;) Men det hørtes koselig ut å lage bed til jordbæra :D

På kollektivet jeg jobbet på flr grodde vi urter og squash. Squash var faktisk veldig lett å få til og supergøy når de ble store og skulle høstes. ;)

Sukkererter er også gøy, og blomkarse, krever veldig lite å tar stor plass etterhvert hehe, spiselig er de og.

Jeg tror jammen jeg skal fikse noe sånn i sommer jeg også :D

Har lyst å gro litt småtteri på balkongen men må være hardført hvis det skal overleve her. Ikea har sånne små drvhusm kunne kanskje vært noe. :D

Back
Topp