Barnevaktklubber

Student

Betatt av forumet
Finnes de?
Sånn som itl-bøkene, knakandes kjekk ungdom som drømmer om å få passe på mine barn noen timer for småpenger...
Hvor får man tak i sånne jenter?

Hvis noen kjenner noen i Kristiansand, så trenger vi det fra august - rop ut! [:D]

ORIGINAL: *Gitte87*

er vel bare å spørre jenter i nabolaget kanskje?

Bare ringe på dørene da?
Hei, har dere en 15åring som er snill, grei rolig og ansvarlig?
Ikke det nei.. ok....
Nyinflytta se, kjenner ingen i nabolaget!
Jo, men de jentene er 8 og 9.. litt unge..

ORIGINAL: Dååris

ORIGINAL: *Gitte87*

er vel bare å spørre jenter i nabolaget kanskje?

Bare ringe på dørene da?
Hei, har dere en 15åring som er snill, grei rolig og ansvarlig?
Ikke det nei.. ok....
Nyinflytta se, kjenner ingen i nabolaget!
Jo, men de jentene er 8 og 9.. litt unge..

da jeg var det som 15åring var det mamma som snakka med mamman til ungene jeg passa.. så kom jeg på besøk og ble kjent med dem - og så passa jeg de etterhvert

henge opp lapp med post kassene eller på butikken?
vet ikke om det finnes sånne klubber lengre..
vi er så heldig og fått naboen på 14 som skal begynne å passe de, så hvis vi skal på kino eller noe og det er noe hun trenger hjelp til så er moren i nabo huset. litt betryggende

[:)]Eller min løsning....
Har en helt egen ,kjempesnill ,snart 15 åring[;)]. Passer med glede lillebror ,ute og leker hver dag... Lager mat og rydder opp ,det eneste han ikke vil er å bytte bæsjebleier[8D] ,men jeg er jo hjemme ,så det går jo greit[:D].
Anbefaller alle å ha en tenåring i hus før man skaffer seg en baby!

ORIGINAL: MichAlexMom

Har en helt egen ,kjempesnill ,snart 15 åring[;)]. Passer med glede lillebror ,ute og leker hver dag... Lager mat og rydder opp ,det eneste han ikke vil er å bytte bæsjebleier[8D] ,men jeg er jo hjemme ,så det går jo greit[:D].

Ja, tenkte på det, men kom bare til en 5åring!

Jeg var barnevakt når jeg var 15... eller begynte når jeg var 11, da var det en annonse i lokalavisen.... også utviklet det seg og når jeg var 14begynte jeg å passe ei lita jente som var 3mnd gammel [:)] Hun passet jeg til hun var 5 [;)]
Men bare og høre med naboer osv, evt en annonse i avisen, henge opp en lapp på butikken osv [;)]

Noen som trenger i Molde så vet jeg om ei som er kjempe dyktig! [:)]

ORIGINAL: Dååris

ORIGINAL: MichAlexMom

Ja, tenkte på det, men kom bare til en 5åring!

[8|]Vitner om dårlig planlegging fra din side.....
Jeg har i tillegg to jenter i nabohuset som har sagt at de gjerne vil være barnevakt. Ei jente på 16 ,og ei på 18[:D]. Snakk om å kunne velge og vrake[;)]. Men holder meg til min egen jeg ,for han vet jeg jeg kan stole på!![:)]

Mitt problem er hvor man får tak i den tenåringen... adoptere dem ferdig som tenåring?

For jeg venter en baby, men det er mitt første barn, så da vet jeg ikke helt hvor jeg skal få tenåringen fra [:D]

ORIGINAL: *Stella*

Mitt problem er hvor man får tak i den tenåringen... adoptere dem ferdig som tenåring?

For jeg venter en baby, men det er mitt første barn, så da vet jeg ikke helt hvor jeg skal få tenåringen fra [:D]

[8|]Får man ikke kjøpt alt mulig på E-bay..[:D][:D]

Back
Topp