barnevakter??

supermamma!!!

Flørter med forumet
bare lurte på hvor mange av dere som velger sine egne foreldre som barnevakter om det trengs da, eller svigers???

Mine foreldre har vært barnevakt, og mine søsken. Samt fadderne til mini.
Svigers har ikke vært, de bor langt unna så det hadde ikke gått uansett.

Det har mest blitt svigers, da de bor rett over veien [8D] Mine foreldre skulle gjerne fått passe henne men de bor litt langt unna.

Synes ikke det er så enkelt å spørre svigers, sånn egentlig, vil liksom ikke være til bry.... MEN som mannen min sier, de vil så gjerne passe lillan og hjelpe oss og det er jo sant... [:)]

I morgen kveld skal svigerfar passe henne og legge henne. Spent på hvordan han takler det... lillan er kjempeglad i han far, men det blir første gangen han må ta kveldsstellet :) Går nok bra. I verste fall får de bare kose seg [;)]

Melamin har passet en gang, ellers er det svigers som har fått æren (da kun noen timer mens vi har vært og harryhandla (svigers bor i Sverige) =)

Her har små søstrene mine vore å passa, mest på kvelden itte at ho e lagt seg, men då har dei måtta tatt mårn stellet og sånt, men og på ittemiddag/kveld at dei har måtta tatt kveldsstellet og. Ellers e ho eine søstra mi flink te å komma uanmeldt og senda øss på dør for at me ska komma øss ut litt, og so tar ho Andrea... Ellers so e da dei so e tilgjengelige da øyeblikket me treng barnevakt so kjem. Har stoooor familie og alle vil jo ver me prinsessa vår... =)

Ingen foreløpig. Men når hun blir heeelt trygg på mamma, blir det henne vi velger.

Har ikke hatt barnevakt mens helene har vert våken enda, bare en kveld min mor satt her i noen timer, og en kveld min beste venninne satt her noen timer. Men da sov helene..

Når den tid kjæm at vi ha fått Mathea te å spis anna enn pupp, så blir d nok overnatting te mamma å stefaren min, å te pappa å stemora mi [;)] Svigers e uaktuelt for svigerfar e enkemann å så distre å fjern nån gang at han får itj pass nån av mine unga nei!

Her er det min mamma og pappa som passer guttefanten om det skulle være noe. Vet at han har det helt supert der, koser seg alle mann [:)]

Er ikke like enkelt og spørre svigers, synes jeg. Føler meg tryggere på mine egne foreldre, men det er vel kanskje naturlig. Tviler ikke på at svigers hadde klart det helt supert, men likevel.

Her har min far passet på en gang i et par timer, og min mor har passet på slik at jeg har fått lov til å sove.

Og naboen til min mor har og passet på ved et par anledninger. Dette er da ei god jobbvenninne av min mor, som jeg også kommer veldig godt overens med og stoler 110% på.

Svigerfar ligger på isolat på Ahus og er jo dermed utelukket. Og svigermor har det innrøykt og en litt for dårlig rygg. (Hun har og kun passet 4-åringen ved 2-3 anledninger... da lillesøsteren ble født og når resten av familien måtte i en begravelse til farmoren til 4-åringen).

Vi bor langt unna både min og mannen sin familie, og vi kjenner heller ingen her vi bor dessverre. Eller, vi kjenner jo noen, men ikke godt nok til at jeg føler meg trygg på de sånn heeelt enda. Naboen er feks et par som har høylytte fester hver helg, jeg har møtt ei fra forumet et par ganger og møtes nok sikkert igjen, så kaaanskje om et par år når vi kjenner hverandre godt nok. [8D][;)]

Men for å si det sånn da, hadde jeg bodd nærme nok noen av dere (og vi selv hadde hatt bil), så hadde jeg faktisk stolt nok på dere. Hadde jeg bodd nærmere Cucurs feks så hadde jeg nok vært påtrengende nabo for å få passet jenta hennes slik at hun kunne få sove ut og hvilt seg og fått lov til å bare tenke på seg selv.

Mamma tok seg en svipptur fra Norge og passet en helg! [:D] Det satte jeg inderlig stor pris på! Tror svigers var litt snytte men det var til deres egen fortjeneste siden svigermor NEKTA å bytte bæsjebleie! Hun har blitt bedre nå, og får passe. Jeg stoler på henne men VET hun ikke engsjerer seg nok i aktiviteter til en utolmidig 7mnd baby. Hun klager og syter over den minste ting og er veldig selvsentrert... Sitte på gulvet og leke med Ella-Linneah gjør un ikke, for rompa er for stor til å komme seg OPP av gulvet igjen, og hun klager over rygg, knær hofter, armer og bein. Gå turer derimot, er yerlig for henne, men desverre kreves det "litt" mer.

Virker veldig negativ der ja [8|] Men slik er det bare.
får vedig dårlig samvittighet av å skrive noe slikt noe... men er jo ikke min feil hun er litt på den tyngre siden og nermest hypokonder... [X(]

Her er det mamma som har fått passa. Fikk en BANG start med to overnattingar når eg ødla ryggen i januar..
Søstera mi har hatt na ein gang, og det gjekk kjempe bra!
Svigermor må vel snart få passa hu o, vil jo at hu ska få det samma forholdet te M som min mamme[:)]

det er for det meste svigers som passer her. de liker og ha begge 2 på overnattinger og[:)]
det er enden de eller mine foreldre som har de

vi har heller ikke noen i nærheten! Men ei venninne var barnevakt noen timer en gang, da han var våken.. Og da hylgråt han da jeg kom hjem[&o] så det har ikke skjedd igjen enda[:-] Mamma passet han da vi var hjemme der, og det gikk fint[:)] Svigers kommer ikke til å være barnevakt lengre enn maks noen timer...[8|]

dette hørtes akkurat ust som slik jeg har det.. en svigermor som helst ikke orker noe med sønnen vår.. men jeg stoler mest på mine foreldre men dette skjønner ikke samboeren min for han synes det bør være helt likt fordelt om hvem som passer.. huff..
ORIGINAL: Tirnanog

Mamma tok seg en svipptur fra Norge og passet en helg! [:D] Det satte jeg inderlig stor pris på! Tror svigers var litt snytte men det var til deres egen fortjeneste siden svigermor NEKTA å bytte bæsjebleie! Hun har blitt bedre nå, og får passe. Jeg stoler på henne men VET hun ikke engsjerer seg nok i aktiviteter til en utolmidig 7mnd baby. Hun klager og syter over den minste ting og er veldig selvsentrert... Sitte på gulvet og leke med Ella-Linneah gjør un ikke, for rompa er for stor til å komme seg OPP av gulvet igjen, og hun klager over rygg, knær hofter, armer og bein. Gå turer derimot, er yerlig for henne, men desverre kreves det "litt" mer.

Virker veldig negativ der ja [8|] Men slik er det bare.
får vedig dårlig samvittighet av å skrive noe slikt noe... men er jo ikke min feil hun er litt på den tyngre siden og nermest hypokonder... [X(]

Min far og hans kone har vært her en kveld og passet. Da har de kommet litt før hun la seg slik at hun så dem før hun sovna i tilfelle hun plutselig skulle ha våknet senere på kvelden. Vi la henne og hun sov til vi kom hjem [:D]

Ellers har svigermor passet henne en kveld, men det var også her hos oss på samme måte. Hun har også passet henne hos seg et par timer da vi skulle i begravelse, og et par timer mens jeg hadde kjøretime (da var hun hos oss - dagtid).

Her har foreldrene mine og svigers passa, og så har en god veninne av meg passa henne. Men hun har alltid sovet når hun har blitt passa på. Har ikke hatt behov for barnevakt på dagtid[;)]

Back
Topp