supermamma!!!
Flørter med forumet
bare lurte på hvor mange av dere som velger sine egne foreldre som barnevakter om det trengs da, eller svigers???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tirnanog
Mamma tok seg en svipptur fra Norge og passet en helg! [:D] Det satte jeg inderlig stor pris på! Tror svigers var litt snytte men det var til deres egen fortjeneste siden svigermor NEKTA å bytte bæsjebleie! Hun har blitt bedre nå, og får passe. Jeg stoler på henne men VET hun ikke engsjerer seg nok i aktiviteter til en utolmidig 7mnd baby. Hun klager og syter over den minste ting og er veldig selvsentrert... Sitte på gulvet og leke med Ella-Linneah gjør un ikke, for rompa er for stor til å komme seg OPP av gulvet igjen, og hun klager over rygg, knær hofter, armer og bein. Gå turer derimot, er yerlig for henne, men desverre kreves det "litt" mer.
Virker veldig negativ der ja [8|] Men slik er det bare.
får vedig dårlig samvittighet av å skrive noe slikt noe... men er jo ikke min feil hun er litt på den tyngre siden og nermest hypokonder... [X(]