barnevakt..

x1x*tredjespire*

Glad i forumet
hvor mye betaler dere for barnevakt når dere skal på byen?

ORIGINAL: Skreppa med leppa

Ikke noe!

hmm,takk for hjelpa..

Nå har jeg kun brukt familien foreløbig, men søstrene mine har brukt å ha litt pass.
Da er det 200-250 de gir, da kommer de som skal passe etter leggetid på ungene og får drikke og godteri der, og foreldra er hjemme når festen er ferdig (dvs ikke nach, og om de drar så får de seff betalt mer)

hihi oki jeg tenkte 1000 kr og sånn jeg [8D] + snop og evt.mat,tok kanskje i litt da hihi,bra jeg ikke har sagt det enda da[;)]

Hvis en av søstrene mine sitter får de etter hvor lenge de sitter - hvis de overnatter får de 300kr.. Men om de bare sitter en liten stund mens vi er på møte eller noe får de en femtilapp..
Om det er foreldrene mine får de ingenting[:D] Vi kjøper blomser og sånt til dem i ny og ne som takk[;)]

jeg tenker jo på venner og sånn,betaler jo seff ikke no til familie,hadde jeg måttet betale besteforeldre for at de skulle treffe barnebarna kunne det vært det samme[:-] men gir dere feks xtra hvis dere har flere barn og sånn? hadde en jeg brukte før til dattra mi og hu fikk 300 + snop og evt.mat,mn nå har jeg jo en baby til da vettu[:)]

ORIGINAL: *tredjespire*

jeg tenker jo på venner og sånn,betaler jo seff ikke no til familie,hadde jeg måttet betale besteforeldre for at de skulle treffe barnebarna kunne det vært det samme[:-] men gir dere feks xtra hvis dere har flere barn og sånn? hadde en jeg brukte før til dattra mi og hu fikk 300 + snop og evt.mat,mn nå har jeg jo en baby til da vettu[:)]

Her er det kusina mi og typen hennes som sitter barnevakt. og di kommer som regel etter snuppa har lagt seg. så di sitter jo bare her. Så jeg gir di 200 pluss mat ogsånn [:)] Syns det holder i massevis.

ORIGINAL: MsDominO!

svigermor betaler oss for å gå ut på byen for at henne kan sitte barnevakt hu! [:D]

kan jeg låne din svigermor litt:P

ORIGINAL: *tredjespire*

hihi oki jeg tenkte 1000 kr og sånn jeg [8D] + snop og evt.mat,tok kanskje i litt da hihi,bra jeg ikke har sagt det enda da[;)]

betaler du så godt så kan jeg godt passe unga dine jeg[:D]

Om de må legge ungene og kommer tidlig og blir der til sent så hadde jeg nok gitt mer enn 200. Men om de kommer etter leggetid og sitter der til etter festen så hadde jeg ikke gitt noe mer uansett antall unger..

Her i bygda betaler vi 50,- timen, + snop. Betaler gjerne 100,- timen dersom vi blir senere enn 02.00.

Barnevaktene er ca 14-15.

ORIGINAL: MsDominO!

svigermor betaler oss for å gå ut på byen for at henne kan sitte barnevakt hu! [:D]

GENIAL ordning!

Vi har betalt 500,- pluss snop og brus og dollypizza osv...
Men så er jeg veeeldig kresen på hvem jeg har som barnevakt... De vi brukte sist (utenom familiemedlemmer) var ei sykepleier som hadde med seg en som hadde barn selv, de skal kunne førstehjelp og ta alkotest når de kommer osv... neida, ikke så gale, men jeg betaler heller ekstra for å ha noen her som kan sakene sine[8D]

Ingenting,kjøper gjerne e bukett med blomster til bestemor og bestefar til celine (er de som passer henne om vi skal ut på noe) Om vi skulle ha behov for andre som barnevakt så blir det nær familie og venner så da får de mat og snop/brus osv[:)] De bør ta til takke med å få sitte barnevakt for en så vakker skatt,hahahhaa[8D]

har kun brukt min eksstemor (som jeg har mer kontakt med enn min far) og min søster så langt, søsteren min har fått snop, snacks, brus og middag som takk, stemor mi har hatt henne hos seg, og vi har pleid å gi henne en-to kartong sigaretter når sambo kommer fra sjøen [;)]

Back
Topp