Barnevakt

Hanne mor

Glad i forumet
Har noen av dere hatt barnevakt på deres små ennå?? sånn at de har sovi borte!? Mie skal sove borte for første gang på lørdag, gruer meg litt, liker liksom best å ha ho hos meg sjøl vettu

Ja, det har vi. Han var vel 2,5 mnd da.Gikk veldig fint[:)]

ja hun sov en natt borte rett før hun ble 3 mnd, gikk kjempe bra. storesøster var borte i 2 netter når hun var 6 uker gammel, gikk kjempe bra det også..

Adrian va veldig plaga me kolikk den første tiden, då sov han vekke ei natt hos min beste venninne og ei natt ei uke senere hos svigermor..... me va så slitne at me måtte få sova litt.... Det gikk kjempefint[:D] Me e heldigvis kvitt kolikken og nå sove han heile natta [:)] Forstår at det kan ver litt skummelt å levera de små i fra seg for første gang, men eg valgte heilt bevist de som eg har stor tillit te og eg viste ville ta godt vare på han [;)] 

ja har jeg hatt noen ganger!! gått kjempe bra!!:)

Lånte bort mini tidlig jeg, tror det var litt lurt av meg! for kjenner nå da han har vært bare med meg uten at noen har passet han gruer jeg meg mye mere til at noen skal passe han..

Nei, men jeg ammer opptil flere ganger om natten enda. 

ORIGINAL: tipp

Ja, det har vi. Han var vel 2,5 mnd da.Gikk veldig fint[:)]

du er jo super erfaren med to barn fra før, så at du har hatt barnevakt, teller på en måte ikke[;)]

har selv ikke hatt barnevakt av noe slag, bortsett fra en time her og der, da lillemann nekter å ta flaske.. disse jævla puppene mine sitter jo fast!!

her var han 6 uker første natta han var borte. dette var ufrivillig, jeg måtte kjøre samboer på sykehuset.
så andre gangen var han litt over 2 mnd, da vi skulle ha kjæreste kveld...

må si det sånn, att det var lurt av meg å låne han bort en natt så tidelig, selv om jeg var våken di gangene han våkner for mat..:) hehe... og det var enda bedre å få han hjem :) tihi..

har ikke hatt om natten, men mange ganger på dagen. Deilig å kunne handle alene av og til... Gleder meg egentlig litt til han kan sove borte en natt... Da skal jeg sove leeeenge! ;)

Ikke enda, men det er mere tilfeldig enn noe prinsipp....

Så meld dere på om dere vil ha en liten Hermansen på overnattings [:D]

nei det tror jeg ikke kommer til å skje på flere mnd enda.. får meg ikke til å sette bort skatten min jeg[;)]

nei ikkje ennå, eg gruer meg vel litt, sjølv om eg veit at det går fint og det ikkje er noe å grue seg til, men eg er litt teit sånn, liker ikkje alltid når dei er borte, men eg jobber med saken[:D]  Det går somregel greit, og heldigvis er telefonen oppfunnen,

Det blir nok barnevakt til helgen her.
Vi skal på kino! "Menn som hater kvinner".
GLEDER MEG!!!!!!!!!!!!!!!
Vi kan riktignok se kinoen fra her vi bor, men det blir rart å være borte fra henne.
Kinoen begynner 21, hun sovner ca klokka 20. Håper vi ikke må reise hjem midt under filmen.

Har ikke hatt barnevakt enda, mulig det blir i slutten av april. Da er det en konsert jeg har fryktelig lyst til å gå på og mamma har sagt at hun kan være barnevakt. Men, jeg har ikke bestemt meg enda.. [:)]

Vesla sov borte hos mormor for første gang på mandag..det gikk så bra, og mormor syntes det var så kos, så det ble like så godt ei natt til i samme slengen. MEN jeg måtte reise dit på dagen imellom, for å kose og se vesla mi[:)] I dag hentet vi henne, og det er kjempegodt å ha a hjemme igjen.

Nei, det har vi ikke hatt. Men skal om alt klaffer skal jeg kanskje ut en tur ila påskeferien [:D] Men blir ikke å sove borte, for jeg kommer hjem igjen samme kvelden/natta. Mest sannsynligvis merker ikke mine småtroll at jeg er borte en gang.

Snuppa mi skal også sove borte på lørdag. Hos min mor.
Men skal legge henne i baggen, og kjøre henne ned, også skal jeg komme dit etter jeg har vært ute på byen og sove der [:)]

Blir forresten første gang hun har barnevakt [8|][:)]

Vi har ikke hatt barnevakt enda. Ammer en gang om natta så da erdet best å være i nærheten...

Men vi låner bort Emilie på snart 2... Hun har sovet over hos foreldrene mine noen ganger og hun ELSKER det...
Så når Mari blir eldre skal hun få sove der oxo og da vil vi kose oss med Emilie...

Back
Topp