barnevakt...

Har barnevakt rett som det er vi,men vi drikker ikke selv om vi har barnevakt..
Vi bruker tiden til å slappe av sammen og kose oss på kino ol..

vi er så heldig at vi og har ikke noe problem med å få barnevakt, vi er ikke så mye ute å drikker da, men liker godt å gå på revyer, konserter og ut å spise med venner, en av oss pleier å kjøre.. (no er jeg gravid, så da har jo det blitt meg).

Men selvfølglig så blir det en fest i blant og.

Trine har sovet borte 5 ganger siden hun le født og hun er snart 13 mnd.

Ikke ofte med andre ord,

Men kunne godt tenkt meg en fri kveld hver 14 dag for å pleie kjærligheten og gjøre ting jeg har lyst til.

Hm, sist vi hadde b.vakt var for 6-7 uker siden. Da spiste vi middag med et vennepar ute. (Stille og rolig)
Drikker svært sjelden, og gjør jeg det, er som oftest samboeren min hjemme med datteren vår. Vi liker best å gå ut hver for oss.
Hun er 14 mnd, og har aldri sovet borte fra oss.

Har hatt barnevakt og drukket 2 ganger.. Og hatt b.vakt for å gå på ett møte en gang..

Begge deler er veeeeldig sjeldent.. Han har sovi borte tre ganger i hele sitt liv..hehe
Men det er ingen av oss som lider noen nød[:D] Syns det er blitt litt lettere å låne han bort litt nå da, så skal vel unne oss en helg sammen snart tenker jeg..[;)]

Har hatt barnevakt to ganger på snart to år[8|][&o], men heldigvis har jeg fått trillepike no, som har lyst å være barnevakt etterhvert[:)]

ORIGINAL: Bejb

vi drikker sjeldent... en gang annenhver eller tredjehver mnd kanskje..
men hender vi har barnevakt for det. at vi drar å spiser eller kjører en tur, dagstur til sverigetur,eller bare er for oss selv litt uten barn.
har kanskje barnevakt en-to ganger i mnd... det er ikke alltid over natta. hender det er noen timer på kvelden når ungene har lagt seg.småbrødrene mine pleier å ville tjene seg noen kr....

Veldig sjeldent vi har barnevakt og jeg drikker ikke. Samboeren tar seg et glass vin i ny og ne, men det er aldri snakk om festing. Karoline har sovet borte 5-6 ganger siden hun ble født for snart 4 år siden. (Det er jeg som har et problem med å være uten barn[;)])...

barnevakt er ikke problem å få.. han er ofte borte et par timer 2-3 ganger i uken. men da slapper jeg ikke av, gjør som regel alt som er av husarbeid på den tiden... men at han sover borte har ikke vert mange ganger, en hel helg pluss kanskje 4-5 netter siden han ble født for 1.5 år. drikker sjeldent ute på fest og sånt.. tar meg heller et glass vin eller noe hjemme en kveld. er sjeldent ute på fest.

har fast avlastning en helg i måneden, pluss to bestemødre som veldig gjerne kidnapper barnebarna sine innimellom... så er utrolig helddig på den måten!
blir sjelden en fest, for det orker vi bare ikke, vil heller kose oss sammen med gode venner eller alene...

ORIGINAL: sarah sin mamma

hvor ofte har dere barnevakt 1 gang i måneden kanskje og hvor ofte drikker dere 1 gang i kvartalet kanskje, alkohol spiller liten rolle i livet vårt kan en si[:D]

Min lille jente har sovet borte en natt å det var på bryllupsnatta våres[;)]

Ellers så har vi sjelden barnevakt til jenta. Sist vi hadde det var 5 april. . .

ORIGINAL: *KidzMora*

Tja si det[8D] Hei forresten snuppa[:D]

heihei frøken...
vi må kanskje få åss barnevakt å ta oss en liten ein ei dag/kveld/mårraskvesst![:D][:)][;)]

ORIGINAL: Sicily

Har ikke hendt enda.. Før vi fikk Helene var det kanskje en helg i mnd. Men drakk ikke hver gang vi hadde barnevakt for det om. Jeg har dratt på bytur med venner en gang etter Helene ble født, og da trengte vi ikke barnevakt, for sambo skulle være hjemme. Men er sugen på en alenehelg med sambo snart, for forholdet er slitent av å bare være mamma og pappa 24/7. Omtrent ikke tid eller overskudd til sex engang.. [:-]

huff, dette hørtes rett og slett litt trist ut ass!!![&o]
det er kanskje på tide å ta ei frihelg å bare være kjærester!??[:D]

Det er litt opp og ned, på sommern kan det jo bli litt da men[:D][:D][:D] Og vi kan gjerne sitte hjemme og drekke og kose oss litt også, ikke barnevakt hver gang vi skal drekke bare om vi skal på fester eller ut på byn[:)]

Back
Topp