Da har vi hatt barnevakt på lille snuppa for første gang Hun er 10 uker.. Gikk kjempefint! Farmor som passet, ca 4 timer.. Farmor hadde ikke turt/rukket å gå på do, bleia var feil vei osv, men ellers alt bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sprekt gjort av mormorJeg har hatt barnevakt opptil 1 time noen ganger av min mor. Første gangen hadde nest eldste tryna på sykkel et stykke inni skogen på sykkeltur med faren og eldstemann, så jeg måtte hente ham med elsykkelen min med kasse foran. Da fikk min tøffe mor ansvaret for begge de yngste. Hun er over 70 år, men hadde sikker glatt passa hele dagen om det ikke var for fullamming med hyppige måltider på lillefrøkna.
Første gang tredjemann hos meg ble passet hele natten av bestemor (som var første overnattingsvakt) var han 1,5 år Husker ikke med de eldre brødrene, men det var vel noe tilsvarende. Eldstemann er eneste som har vært flaskematet gjennom natta av pappaen i fullammingsperioden Da var han 5 mnd. Å ha barnevakt gjennom natt nå ville føles fryktelig tidlig for meg. Det samme med pappapassing. Ville liksom ikke vært noen vits heller om jeg likevel måtte opp og pumpe brystspreng Da skulle det vært noe ekstremt viktig jeg måtte være med på. Vi mødre er nok klare for slikt til ulik tidHer har også både min mor og svigermor passet lille i et par timer. Det lengste hun har blitt passet var 3 timer hos svigermor da jeg var hos frisøren hun fikk da en flaske utpumpet melk og det hadde gått så fint!
Ellers har mamma og svigermor tatt henne med på trilletur hvor vi har fått tid til å vaske/rydde litt og vi har også låst døren og hatt litt kjærestetid som nevnt over her
Tror det blir en stund til jeg vil ha henne på overnatting da Hun har begynt å sove utrolig godt på natten, fra ca 19.00-07.00 med enten en eller to ammeøkter, og da mener min mor at hun snart burde være klar for å sove over der, men jeg er jo ikke klar i det hele tatt