Barnevakt

Vi skal på julebord imorgen. He ordnet barnevakt, og kommer til legge henne og så reise etter det. Jeg kommer ikke til å drikke. Hun våkner som regel i 23-tiden når hun legges i 19-tiden, så tenker jeg er hjemme igjen til da.

Hun tar ikke flaske så bra, og våkner kanskje før 23, men hun som skal være barnevakt har to barn selv så jeg har tro på at hun takler det hvis hun skulle våkne få flaske. Jeg er komfortabel med å dra - trenger en voksenkveld men min kjære :) og hvis det er noe så kan jeg være hjemme på 20 minutter!

Jeg skal på julebord i kveld, drar 1930 etter siste amming og legger han før jeg drar. Mannen gir flaske om han våkner på natten. Jeg vil drikke litt med kollegene i kveld, ikke noe fyll, men et glass boble og god vin til maten. Lille Våkner gjerne ca 05:00 så da tar mannen den matingen og jeg er klar for frokosten hans;) dette går så bra så!

Jeg skal på julebord i kveld, drar 1930 etter siste amming og legger han før jeg drar. Mannen gir flaske om han våkner på natten. Jeg vil drikke litt med kollegene i kveld, ikke noe fyll, men et glass boble og god vin til maten. Lille Våkner gjerne ca 05:00 så da tar mannen den matingen og jeg er klar for frokosten hans;) dette går så bra så!

Ja klart det går bra☺️ Mellomste var 5 uker da han og eldste overnattet hos farmoren. Og det gikk kjempefint! Men hun her siste blir dullet med og er skikkelig mammadalt☺️☺️ Heldigvis sover hun uten mat fra 18-07, så er ikke mye jobb for barnevakten☺️

Skal ha for første gang i morgen, han tar verken smokk eller flaske, men satser på å legge han før vi drar og regner med han sover til jeg/vi kommer hjem:) Er besteforeldre som ska være her, så ikke veldig skummelt...men litt rart å skulle være borte fra han over flere timer:o

Flere ganger, men er da mormor som stiller:p Er alene med lille så når tannlegen kaller osv, så stiller min mor:) Har ikke vært lenge av gangen og i dag var første gang hun måtte få flaske. Stakkars holdt på å drukne for tuten var ikke satt sammen skikkelig:p

Barnevakt og barnevakt, barnefar har hatt hun hjemme mens jeg har vært på butikken for å handle småtri. Jeg selv er avholds hvis jeg kan si det, drakk en sjelden gang før jeg blei gravid. Å etter jeg fikk lille er det ikke aktuelt for meg å drikke alkohol. Er hønemor, tenk om noe skjer? Tenk om jeg ikke er tilgjengelig om noe skjer? Osvosv (paranoid kanskje??:woot:)

Min lille tar flaske en sjelden gang, så hadde ikke gått uansett. Dessuten liker hun ikke andre mennesker(mamma og pappadalt). Jeg føler jeg kan gjøre alt jeg vil og ha henne med meg så er ikke noe problem. Syntes det er veldig deilig nå at hun er så knyttet til meg og puppen, da har jeg lissom en unnskyldning når svigermor og andre maser om å ta hun på trilletur. Jeg er ikke klar for det, og jeg er sikker på at når hun først skal være hos noen andre er det fordi min mamma har mast om å ha hun. Kanskje til sommern?:wacky:

Skrev tidligere her at svigermor ba om å passe han noen timer i helga, vi sa nei pga vi ikke trenger barnevakt og samboeren liker helgene for da har han endelig fri til å være med oss.. er nok mest meg som ikke vil altså.
Vi sa hun gjerne kunne komme hit og låne han til å gå en tur, når hun er her så får hun skifte bleie og gi han mat, føler virkelig hun blir inkludert. men det var ikke det samme visstnok, så det ville hun ikke. Hun ble kjempe sur på samboeren og sa hun var "så jævlig sinna og skuffa".

Virkelig?? Han er tre mnd og hun har da ingen rett til å bli sur for dette?? Er jeg vrang nå? Beklager for å bytte tema her ;)

Skrev tidligere her at svigermor ba om å passe han noen timer i helga, vi sa nei pga vi ikke trenger barnevakt og samboeren liker helgene for da har han endelig fri til å være med oss.. er nok mest meg som ikke vil altså.
Vi sa hun gjerne kunne komme hit og låne han til å gå en tur, når hun er her så får hun skifte bleie og gi han mat, føler virkelig hun blir inkludert. men det var ikke det samme visstnok, så det ville hun ikke. Hun ble kjempe sur på samboeren og sa hun var "så jævlig sinna og skuffa".

Virkelig?? Han er tre mnd og hun har da ingen rett til å bli sur for dette?? Er jeg vrang nå? Beklager for å bytte tema her ;)

Nei vettu da har heller dere grunn for å være skuffet. Hun burde jo bare vært glad for å tilbringe tid med ham i det hele tatt!

Unnskyld, men jeg måtte le litt:p Hun har seriøst ikke noe å bli sinna og skuffa for. Er jo absolutt ingen menneskerett å sitte barnevakt?:o

Hatt barnevakt flere ganger, da er det enten pappaen, min mor eller svigermor som har passet.. og det har gått veldig fint alle gangene [emoji4]

Back
Topp