Barnevakt

Jeg ville ammet som vanlig og lagt selv. Mye større sjans for tull ved legging og oppvåkning hvis han er vant til å få melk ved legging. Så lenge han kjenner henne godt går det nok helt fint, situasjonen blir jo anderledes uansett da han er vant til at du kommer inn når han våkner.
Jeg tror keg kommer til å legge han selv. Vil ikke st leggingen skal være sårt eller vondt når jeg skal være borte fra han noen timer.

Ville latt bestemor lagt lagt han. Det har ikke vært noe problem her hvertfall,opplever ofte at foreldre sier det fungerer bedre når besteforeldre legger ;)
Ja. Har hørt det jeg også. Nå er der (bank i bordet) ingen problem å legge min. Men tror jeg kommer til p legge selv. Sånn st jeg kan dra og vite at han sover iallfall :)

Her har vi gjort begge deler, og det funker like bra uansett hva vi gjør, selvom ammingen har blitt droppet. Gjør det du føler blir best for deg og lille :)
De tilpasser seg jo veldig lett ja. Tror jeg kommer til å legge...og håååååpe han ikke våkner :p

Jeg tror keg kommer til å legge han selv. Vil ikke st leggingen skal være sårt eller vondt når jeg skal være borte fra han noen timer.
Ja det er bettopp det. Blir jo bare stress om han ikke legger seg fint når du skal dra å tenke på andre ting

Ville latt barnevakten legge. Min gutt på 5 år blir lagt av barnevakten, og da er det aldri tull. Han legger seg og sovner med en gang. Verre hvis vi foreldre ska legge først. Da kjæm vi oss ikke avgårde.

Kan ikke bestemoren komme tidlig og være der en stund før du drar, og evt være tilstede under leggingen? Da blir det ikke noe rutinekrøll, samtidig blir ikke barnet overrasket og skremt når bestemor plutselig er der når han våkner :-)

Mange som har sagt det til meg. At de plutselig har sover rundt og sånn :o :D

Sånn har det vært her når unga har vært hos tanta. Sovet hele natta, og myyyye lengre :p Ville latt ho ta kveldsstellet og alt jeg iallefall. Så kan du heller være tilgjengelig om det skulle vise seg å gå att dundass.

Ja det er bettopp det. Blir jo bare stress om han ikke legger seg fint når du skal dra å tenke på andre ting
Litt det jeg tenker også. Også føler jeg han trenger å ha samme rutine som alltid. Han er ikke den letteste sånn søvnmessig

Ville latt barnevakten legge. Min gutt på 5 år blir lagt av barnevakten, og da er det aldri tull. Han legger seg og sovner med en gang. Verre hvis vi foreldre ska legge først. Da kjæm vi oss ikke avgårde.
Ja...men føler en på 5 skjønner litt mer enn en på knapt 1 :p

Kan ikke bestemoren komme tidlig og være der en stund før du drar, og evt være tilstede under leggingen? Da blir det ikke noe rutinekrøll, samtidig blir ikke barnet overrasket og skremt når bestemor plutselig er der når han våkner :)
Kanskje , har ikke så lyst å spørre om det :p hu skal jo passe han hele kvelden...også skal hu reise helt til Sverige å hente kake til bursdagen dagen etter. Men såklart lufte tankene da :)

Sånn har det vært her når unga har vært hos tanta. Sovet hele natta, og myyyye lengre :p Ville latt ho ta kveldsstellet og alt jeg iallefall. Så kan du heller være tilgjengelig om det skulle vise seg å gå att dundass.
Kanskje hu kan ta kveldstell med grøt, lesing, tannpuss lgså tar jeg over når synge og amme..bare så redd han blir gira av det. Er han gira våkner han etter 30 min :(

Back
Topp