Barnevakt

KineLee

Forumet er livet
Julibarna2014
Skal ha barnevakt for pluggen som straks fyller 1 år. Der er bestemor som skal passe han. Hun ser han hver eneste dag. Så de kjenner hverandre veldig godt. Men jeg lurer på om jeg skal legge han som normalt eller om hun bør gjøre der? Han våkner garantert på kvelden..så tenke kanskje det blir sjokk om plutselig hu er der? Hva tenker dere? :)

Skal ha barnevakt for pluggen som straks fyller 1 år. Der er bestemor som skal passe han. Hun ser han hver eneste dag. Så de kjenner hverandre veldig godt. Men jeg lurer på om jeg skal legge han som normalt eller om hun bør gjøre der? Han våkner garantert på kvelden..så tenke kanskje det blir sjokk om plutselig hu er der? Hva tenker dere? :)
Jeg tror jeg ville latt henne gjøre det jeg, om det er hun som er der hvis hsn evt våkner senere.

Jeg tror jeg ville latt henne gjøre det jeg, om det er hun som er der hvis hsn evt våkner senere.
Ja. Tenker det er kanskje best selv. Problemet er sa at jeg ammer på mørkt rom...droppe det da? Siste kveldene våkner hn etter 1 time. Og da er garantert hun her

Ville å latt bestemor legge :) mine er såpass store da at de forstår vis vi forklarer på forhånd men hadde de vert så små så hadde jeg latt henne gjøre det :)

Jeg ville lagt selv. Det har vi gjort når vi har barnevakt, og det har aldri vært noe problem med oppvåkninger. Legging derimot hadde nok vært et stort problem...

Jeg ville lagt selv. Det har vi gjort når vi har barnevakt, og det har aldri vært noe problem med oppvåkninger. Legging derimot hadde nok vært et stort problem...
Litt redd leggingen blir litt sånn. Wuuhu Spennede . Bestemor som legger.. Han er jo så vant til å die før blir lagt også.

Hadde latt bestemor legge han. Som regel opplever jeg at når besteforeldre legger de, legger de seg veldig mye finere og sover bedre. Ikke spør hvorfor, men tror seriøst de har en magisk greie på gang :p Hver gang legger de seg som noen drømmebarn altså :p

Jeg ville ammet som vanlig og lagt selv. Mye større sjans for tull ved legging og oppvåkning hvis han er vant til å få melk ved legging. Så lenge han kjenner henne godt går det nok helt fint, situasjonen blir jo anderledes uansett da han er vant til at du kommer inn når han våkner.

Jeg har lagt selv når bestefaren har vært barnevakt et par timer etter leggetid, han sovner lettere hvis det er jeg som legger han, og har aldri hatt problemer med at det er bestefar som kommer iinn hvis han våkner igjen så lenge han er der et par timer før han legger seg, siden han er så vant til han og kjenner han godt, så jeg ville lagt selv :)

Ville latt bestemor lagt lagt han. Det har ikke vært noe problem her hvertfall,opplever ofte at foreldre sier det fungerer bedre når besteforeldre legger ;)

Her har vi gjort begge deler, og det funker like bra uansett hva vi gjør, selvom ammingen har blitt droppet. Gjør det du føler blir best for deg og lille :)

Hadde latt bestemor legge han. Som regel opplever jeg at når besteforeldre legger de, legger de seg veldig mye finere og sover bedre. Ikke spør hvorfor, men tror seriøst de har en magisk greie på gang :p Hver gang legger de seg som noen drømmebarn altså :p
Mange som har sagt det til meg. At de plutselig har sover rundt og sånn :o :D

Back
Topp